Mini 裝whatsapp要入Apple ID?

本帖最後由 alien11 於 2013-2-14 00:31 編輯

小弟ios & JB新手, 裝whatsapp後被要求入Apple ID(正常應該入電話no.?), 但入完都係彈app未能activate...

請高手指點

狀況:
1)已JB
2)已從PP下載WhatsApp Messenger 2.8.7
3)已從iTools導入WhatsApp Messenger 2.8.7
4)已裝whatspad

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

本帖最後由 dennis10 於 2013-2-13 19:47 編輯

Whatsapp 比較麻煩...佢一係非 iPhone 會問題多多...

你 make sure 做左依幾樣野先...
- 裝左 Whatspad 未 (From Cydia)?
- 改左 plist 未?

改 plist
- 裝 iFile (From Cydia)
- 係 iFile 入面搵番 /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/K94AP.plist (數字唔同...忘了 mini number)
- Edit 佢...係 <key>XXX</key> <true/> 入面加以下既野...
  1. <key>telephony</key>
  2. <true/>
  3. <key>cellular-data</key>
  4. <true/>
複製代碼
以後就通行無阻...iTunes Sync 都係問題...
仲可以用正版 Whatsapp Tim(如果係有比錢或之前限免買左)...

BTW...裝正版記住先裝舊 Version(2.8.6 或之前)...再係 App Store 度 Update...
OR 係 電腦既 iTunes D/L 左最新 Version 再 Drag 入去

TOP

回復 2# dennis10


    改plist作用係咩? 同一個acc裝係2個device?

TOP

回復 1# alien11 4#
發表於 4 天前 15:46 | 只看該作者
用呢嗰: 唔洗apple id 我試過100% work用到
1. JB
2. CYDIA ADD SOURCE http://apt.25pp.com
3. 裝APPSYNC
4. 裝WHATSPAD
5. 用Safari去"ifanbox.cn"DOWNLOAD IFANBOX
6. 用IFANBOX裝WHATSAPP
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 dennis10 於 2013-2-13 22:45 編輯
回復  dennis10


    改plist作用係咩? 同一個acc裝係2個device?
alien11 發表於 2013-2-13 22:22


講漏左句,其實你裝左 Appsync iOS 6 (From Cydia) 未?
如果未,裝左應該都可以 Slove 到個問題,plist 就唔一定要改。

家陣個問題係,iTools 導入個 ipa (App) 果陣,
本身可能係無 ID / 同你部機既 ID mismatch (姐係裝老翻),
所以要迫你重新入過正確既 Apple ID 再植入個 App 度至用得 (尤其係 iOS 6)。

答番你既野先,改 plist,只係加入幾句語法令部 iPad 偽裝成電話,
方便直接同 AppStore / iTunes 連接時唔會再出現任何問題。

因為 Whatsapp 個 App 指明要係有電話功能,
如果你之後係 iTunes 做同步,會 Warn 你係唔相容之後 Del 左個 Whatsapp / 同步唔到。

如果你唔改 plist,但不停入 Apple ID Login,
理論上 Apple 會 Check 到部野係無電話功能,
就會當係唔相容而彈 App / 唔比你裝 (做左 Appsync 就無依個問題....所以 plist 唔一定要改)。

BTW...無論用咩方法,都無可能係 Muti-Devices 用同一個 Whatsapp A/C...
依個係 Whatsapp Server 既問題...

TOP

回復 4# dee30


    頭先用PP重裝一次又無端端得左Thx anyway
   
    BTW,APPSYNC係咩?

TOP

講漏左句,其實你裝左 Appsync iOS 6 (From Cydia) 未?
如果未,裝左應該都可以 Slove 到個問題,plist  ...
dennis10 發表於 13/2/2013 22:42



    咁裝左whaspad可否不改plist?

TOP

咁裝左whaspad可否不改plist?
alien11 發表於 2013-2-14 00:34


可以...只係當 iTunes Sync 果陣出事...你十世都唔 Sync 就無問題...

TOP

回復  dee30


    頭先用PP重裝一次又無端端得左Thx anyway
   
    BTW,APPSYNC係咩? ...
alien11 發表於 2013-2-14 00:33


Appsync 係方便你裝老翻之後再同步...同樣道理...如果係必要係 iTunes Sync...係 Must...
但 iOS 6 總係怪怪的...有時都認你既 Apple ID...裝左安心一點姐...

TOP