ipad 3 jailbreak 后 怎樣store 反原廠唔要個 cydia??

已經試過重置所有設定同清除所有內容和設定都唔得。
用清除所有內容和設定部機就hang 左,要長按home 制+power先開得番機

有無ching可指教我,

tks

一定要經itunes 做restore

TOP

已經試過經itunes 做restore 都係唔得,出左個(3194)錯誤佈告

可能之前由6.0 經wifi升6.1 ,個shsh無backup,搞到restore 唔到,

有無ching 指點點解救

tks

TOP

要用 dfu 模式去 restore

其他回復係唔 work

TOP

試過都not ok ,都係出3194.
用就正常,就係唔比我 restore番,真頭痕!

TOP

我試過換第二部電腦黎做 restore 就得佐

TOP

回復 6# Glow_eye


    用你教方法終於搞掂,唔該!

TOP

回復  Glow_eye


    用你教方法終於搞掂,唔該!
numberwan 發表於 2013-2-11 23:44



  姐係要點RESTORE?

TOP

用另一部電腦裝個新itunes,連線跟著回復就得,家中得部舊電腦行xp,行得好慢搞左成個幾鐘先搞掂

TOP