scstanley 當前離線
初級會員
jackmm101 當前離線
Pizza W
中級會員
TOP
你緊係裝左開心版retinapad,舊版唔支援ios 6,摌左佢拉 jackmm101 發表於 2013-2-7 21:41
a886 當前離線
特級會員
laubong 當前離線
進階會員
按住 VOL+ 開機 -> 入cydia(這時 cydia 會正常番)-> 移除 retinapad -> reboot laubong 發表於 2013-2-7 23:26
黑面人 當前離線
aiyume 當前離線
Banned
mikechiu 當前離線
愛神 當前離線
花生組組長
1.3.4版有問題, 1.3.5出左, 解決左個問題 aiyume 發表於 2013-2-8 23:09