本帖最後由 raisin 於 2014-6-4 11:43 編輯
這個有少少難度, 因為我一張都未用過
而想搵個有得試齊的地方, 香港又搵唔到 ...
主人 發表於 4-6-2014 00:32 
呢幾種質地既 "滑" 係唔同的
個人覺得最滑 (又順又快) 係 SS I-2, 再用埋SS I-2送的鼠腳, 或者用Teflon貼紙貼住鼠腳
差唔多咁滑的有Artisan 紫電改 Mid... 但要夾鼠腳, 某D鼠腳會刮墊... 面頭的coating亦易甩
此外, 就係大廠出品的鋁墊 (大陸細廠果D未用過唔知) 如SS SX, Razer Manticor... 都係要用Teflon貼紙
Roccat Taito係一塊"絲一般順滑"的布墊... 不過比起上面講既墊慢D
其他布墊如QcK, Artisan Zero等, 都有類似 "絲" 既順滑感, 不過阻力更大
要快可以揀SS 4HD, 但有顆粒感所以我覺得唔算 "滑"
以上純屬個人見解, 並非甚麼客觀標準
參考: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=20#pid28826686
Edit: 我覺得Airpad Pro 3 既順滑... 係稍微鞋過鋁墊/玻璃墊/紫電少少, 但比大部份其他墊都順&滑的... 又唔怕唔夾鼠腳, 唔駛用Teflon Tape... 我覺得要順滑的話佢真係無得輸... 不過好貴  |