好過airpad pro3

好過既定義係指滑過

要滑過airpad pro3的, 有甚麼選擇?

請寫明是甚麼材質

好過既定義係指滑過

要滑過airpad pro3的, 有甚麼選擇?

請寫明是甚麼材質
主人 發表於 2-6-2014 21:38


為咗可以答到師兄問題, 請問師兄覺得以下幾張墊既滑度如何? (請排列)
布墊, 例如SS QcK/Razer Goliathus
硬膠墊, 例如SS 4HD/Razer Destructor
鋁墊, 例如SS SX/Razer Manticor
玻璃墊, 例如 SS I2
Airpad Pro 3

每個人對"滑"既定義都唔同, 請師兄明示

TOP

為咗可以答到師兄問題, 請問師兄覺得以下幾張墊既滑度如何? (請排列)
布墊, 例如SS QcK/Razer Goliathus
...
raisin 發表於 2014-6-3 12:28



這個有少少難度, 因為我一張都未用過
而想搵個有得試齊的地方, 香港又搵唔到

TOP

題外話
請問邊到有airpad pro賣?

TOP

依個疑似代理的網頁有個list寫左邊度有得賣
不過就無寫鼠腳的資料, 所以有D擔心去到無鼠腳買
http://www.srsworks.com/about/reseller_c.php

TOP

本帖最後由 raisin 於 2014-6-4 11:43 編輯
這個有少少難度, 因為我一張都未用過
而想搵個有得試齊的地方, 香港又搵唔到 ...
主人 發表於 4-6-2014 00:32


呢幾種質地既 "滑" 係唔同的

個人覺得最滑 (又順又快) 係 SS I-2, 再用埋SS I-2送的鼠腳, 或者用Teflon貼紙貼住鼠腳
差唔多咁滑的有Artisan 紫電改 Mid... 但要夾鼠腳, 某D鼠腳會刮墊... 面頭的coating亦易甩
此外, 就係大廠出品的鋁墊 (大陸細廠果D未用過唔知) 如SS SX, Razer Manticor... 都係要用Teflon貼紙

Roccat Taito係一塊"絲一般順滑"的布墊... 不過比起上面講既墊慢D
其他布墊如QcK, Artisan Zero等, 都有類似 "絲" 既順滑感, 不過阻力更大

要快可以揀SS 4HD, 但有顆粒感所以我覺得唔算 "滑"

以上純屬個人見解, 並非甚麼客觀標準
參考: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=20#pid28826686

Edit: 我覺得Airpad Pro 3 既順滑... 係稍微鞋過鋁墊/玻璃墊/紫電少少, 但比大部份其他墊都順&滑的... 又唔怕唔夾鼠腳, 唔駛用Teflon Tape... 我覺得要順滑的話佢真係無得輸... 不過好貴

TOP

又順滑, 但又阻力大
這個好難想像

不如我咁諗: 所有高級鼠墊都比較普通鼠墊滑

但咁選擇其實都仲係太多
如果係咁, 我不如用第二個角度去選擇

(數字代表優先度)
1. 要易清潔, 所有布墊一律out
2. 要盡量減少對鼠腳的損耗, 要少D磨蝕鼠腳
3. 耐用, 唔好有"比鼠腳磨蝕"的問題

如果改成咁, 仲有幾多選擇淨低?

TOP

回覆 7# 主人

咁應該得返膠pad

TOP

又順滑, 但又阻力大
這個好難想像

不如我咁諗: 所有高級鼠墊都比較普通鼠墊滑

但咁選擇其實都仲係太多
如 ...
主人 發表於 4-6-2014 14:46


咁又鞋, 阻力又低, 你又想唔想像到?
要符合呢D要求... 最接近都係Airpad Pro 3 架啦
如果唔介意用padsurfer/teflon tape, 咁玻璃/鋁墊都符合你D要求既

不過注意一點, 有一個說法, 係Teflon本身特質係靠面層份子剝落, 痴係物件上去造成低磨擦... 所以Teflon磨下磨下點都會甩既 至於點解有時鼠墊會被磨... 咁就係因為鼠墊上既份子更易剝落啦...
http://www.chemguide.co.uk/qandc/ptfe.html

所以要兩邊都唔傷, 基本上係無可能

TOP

其實我又唔係要兩邊都唔傷既, 我只係想要耐用

例如鼠墊和鼠貼, 要全塊/全粒 都係用滑的物質製造, 唔好淨係得面頭一層coating, 咁就唔耐用了

TOP