[技術討論] 求壞硬碟維修/DATA RECOVERY公司推介

本帖最後由 gn00235434 於 2017-5-16 09:31 編輯

唉~~~諗住拿隻舊IDE 換去隻新既SATA 度,點知駁好哂一開機就聽到有野爆既聲,跟住有味。(應該係我將隻野就咁放係個機箱面, SHORT 到)

之後就認唔到佢,仲聽到"達"達"聲。

有冇推介邊間公司好? THX

唉~~~諗住拿隻舊IDE 換去隻新既SATA 度,點知駁好哂一開機就聽到有野爆既聲,跟住有味。(應該係我將隻野就 ...
gn00235434 發表於 2017-5-15 14:51

硬碟無得維修,多數壞咗就換,無做Backup係你嘅問題。

TOP

你去華強可能平D

TOP

硬碟無得維修,多數壞咗就換,無做Backup係你嘅問題。
harryytm 發表於 2017-5-16 00:28


又未至無,但唔知樓主肯唔肯比咁解。

Ontrack仲未被Seagate收購同出賣之幫襯過data recovery,當時問過可以比錢浄係整硬碟,但價錢差無幾,仲唔包你資料完整。

當時亦揾過硬其他碟維修公司,所以肯定有得浄係整硬碟,但價錢上落好大,而且唔包資料完整,所以最後去返Ontrack。

TOP

回覆 4# 高登阿伯


    咁有無邊D DARA RECOVERY 公司可靠? THX

TOP

如果有你私人AV,  你要睇實, 唔可以蘺開視線, 否則 變 冠希,
你隻HD 實要放低整

TOP

不如你先講吓肯吾肯為的資料出一萬~幾萬~十幾萬!
私人就算了,如是公司資料就問下上司先。

TOP

如果有你私人AV,  你要睇實, 唔可以蘺開視線, 否則 變 冠希,
你隻HD 實要放低整 ...
raym123 發表於 2017-5-16 12:57



    呢D小事啦,再拍過唔使錢

TOP

唉~~~諗住拿隻舊IDE 換去隻新既SATA 度,點知駁好哂一開機就聽到有野爆既聲,跟住有味。(應該係我將隻野就 ...
gn00235434 發表於 2017-5-15 14:51


你諗住幾多先,幾千基本開支

TOP

回覆 6# raym123


有公司D舊 E-MAIL 同有個ADOBE CS6 (呢套都萬幾)

問過ADOBE 一定要取消授權先轉到機~~正XXXX黎~

budget $5000內

TOP