[開箱] Larkooler KU-3241 + Larkooler VCG-30S + Thermalright VRM記憶體散熱片

本帖最後由 02chupet 於 2011-5-26 16:39 編輯

Hello~第一次整開箱文~ 唔好見怪~
0.JPG
而家用緊既BA-2241

正式開箱 ~
01.JPG
從台灣由SF速運送黎

02.JPG
登!登!登!登!   白色紙皮 (底板紙皮托)

03.JPG
由左至右  上至下
3分管                                                      左上
3分管                                                      左下
3分管口 2分管牙                                   正中
2分管                                                      右上
Thermalright VRM記憶體散熱片      右下

04.JPG
主角出場 (個盒 XD)

05.JPG
Larkooler VCG-30S  顯卡水冷頭
原本2分管口 要用2分管牙3分管口轉返
因為Larkooler KU-3241 係3分管口黎

06.JPG
正式開箱

07.JPG
RP450L 泵+水箱
尺寸: 60mm(L) x 54mm(W) x 14mm(H)
消耗功率:10.8W
操作電壓:DC 12V
流量:450L/Hr
揚程:2.1M

08.JPG
水冷液 (BLUE)

09.JPG
Larkooler KU-3241說明書

10.JPG
CWB-20    CPU水冷頭
尺寸:60mm(L) x 54mm(W) x 14mm(H)
牙孔 : G1/4牙
重量:330g
材質:全銅設計

11.JPG
RX-243    散熱排
尺寸:(L)302mm x (W)124mm x(H)35mm
使用管徑:(OD)8mm x (ID)6mm
重量:700g
材質:銅管鋁鰭片

12.JPG
Pack返埋先~

遲D玩~

Addition
13.JPG
Thermalright VRM記憶體散熱片

14.JPG
說明書

15.JPG
散熱片

正啊! C兄呢套你買左幾錢@@?

TOP

正啊! C兄呢套你買左幾錢@@?
ace329 發表於 2011-5-26 17:01


A Shop $1250(不包含水冷液)

TOP

ching, 我都想買好耐...難唔難搞架?...

TOP

ching, 我都想買好耐...難唔難搞架?...
kitho 發表於 2011-5-26 17:49



Larkooler KU-3241 睇D 零件好易玩同2241差唔多~
新手好易玩~  我係新手too

TOP

點解唔掛背,放頂高咁多,好似怪怪哋咁!

TOP

點解唔掛背,放頂高咁多,好似怪怪哋咁!
ken125111 發表於 2011-5-26 22:28



掛背好大舊  ~  放上令D (個人感覺)
230296_10150612741335304_611340303_18797769_5202736_n.jpg

TOP

ching可以post溫度比較下嘛~~

TOP

點解唔掛背,放頂高咁多,好似怪怪哋咁!
ken125111 發表於 2011-5-26 22:28



    同我諗法一樣...
一入O黎第一眼...
嘩...
好高呀...

TOP

Larkooler VCG-30S  顯卡水冷頭 邊度買?

TOP