忍唔住啦, 一於改改個800D, 水冷小改造 #77(80%完成)
本帖最後由 davideminem 於 2011-5-25 20:43 編輯
近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月10號左右就會到香港既野:




之前重改左隻240排.....就忍唔住改改個800D

支紅色既打磨機係大陸搵既, 都係買左130大仔, 重有大量磨頭買, 強國平野係DIY既最好入門.

打開左個孔比240用.

開左下面張HDD BLOCK


再用返800D本身D膠孔.

等D新野黎左, 就開始上水.
其實之前上左水都唔夠1個月, 就已經忍唔住要買新野....
依個故事教訓我, 上水真係唔好貪平, 第一次買好曬野就唔洗等完右等......XD |
|
|