忍唔住啦, 一於改改個800D, 水冷小改造 #77(80%完成)

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-25 20:43 編輯

近排水冷區好多CHING都showoff自己辛辛苦苦buildup既水冷系統.
次次不停放毒, 搞到我多多手訂左D野....
5月10號左右就會到香港既野:




之前重改左隻240排.....就忍唔住改改個800D


支紅色既打磨機係大陸搵既, 都係買左130大仔, 重有大量磨頭買, 強國平野係DIY既最好入門.


打開左個孔比240用.


開左下面張HDD BLOCK



再用返800D本身D膠孔.


等D新野黎左, 就開始上水.

其實之前上左水都唔夠1個月, 就已經忍唔住要買新野....
依個故事教訓我, 上水真係唔好貪平, 第一次買好曬野就唔洗等完右等......XD

回復 1# davideminem

十分期待

TOP

回復 1# davideminem


    打算點搞? 800D700D有乜野區別?

TOP

本帖最後由 davideminem 於 2011-5-1 23:53 編輯
回復  davideminem


    打算點搞? 800D700D有乜野區別?
silaoye47 發表於 2011-5-1 23:22



初圖.

idea from

TOP

total: 1020排。。。。。。好猛

TOP

total: 1020排。。。。。。好猛
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:31



    120X9 果隻排, 下個月出糧就會入手, 試下玩制冷!

TOP

回復 6# davideminem


    你是說tec至冷片嗎?

TOP

回復  davideminem


    你是說tec至冷片嗎?
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:38



   

依隻啊.....!

TOP

1080排好大的,想裝在那裡。

TOP

1080排好大的,想裝在那裡。
wanyiuchung 發表於 2011-5-2 00:50



    想就感放係800D右左面算了...XD

TOP