大家有冇聽過半導體用係水冷

我係大6一D網睇過,半導體係一種可發冷ge物體,如果張半導體同排結給,就可做到比室溫更低的水溫,有冇ching試過做,可唔可以分享下?

致冷片, 但你要搞好致冷片個散6lo..........

TOP

致冷片, 但你要搞好致冷片個散6lo..........
victorchuk622 發表於 2011-8-4 13:21



    散熱?
加個heatsink同fan咪得lo

TOP

本帖最後由 wongkit23232223 於 2011-8-4 17:29 編輯
散熱?
加個heatsink同fan咪得lo
東_StM 發表於 2011-8-4 13:23



唔少有國外人試過
成本效益好底
因為致冷片係一面吸熱(冷面),一面放熱(熱面)
但實際上部份熱面既熱力都會傳去冷面到,最後浪費左部份功效
致冷片都要用到電既,而且都唔細
用電量同效能不相等

的確致冷片可以令水冷水溫度下降
但整體放熱量提升
室溫從而上升
你部機就HAPPY
而你就......

BTW SSP某二樓電子公司有賣
一片30W好似賣5-60

參考文章
http://www.xfastest.com/thread-29684-1-1.html

http://www.coolaler.com/showthread.php?t=262261

TOP