東_StM 當前離線
初級會員
victorchuk622 當前離線
進階會員
TOP
致冷片, 但你要搞好致冷片個散6lo.......... victorchuk622 發表於 2011-8-4 13:21
wongkit23232223 當前離線
散熱? 加個heatsink同fan咪得lo 東_StM 發表於 2011-8-4 13:23