有冇兄弟 IPAD MINI 4G @ CMHK

7.02 用唔用到4G?3G 平時行咩速度?

用緊。
LTE用到,但好少地方顯示LTE,其他絕大部分時間都係在3G狀態。地鐵除外。
近兩日顯示LTE地方明顯多咗,響旺角都顯示LTE。
講速度,如果唔係響地鐵範圍,相信比3G仲要慢,唔知點解。
同一地方,用Note2行LTE,速度有27-28Mb,但如果用Mini,顯示LTE的話(非地鐵範圍)可能只得幾百kbps。
如果顯示及行3G,速度一般在1Mb左右。

TOP

本帖最後由 momo4321 於 2013-10-7 22:27 編輯

回復 1# NEO_HK


剛攞部mini出嚟睇,響屋企都收到,以前未試過。測速在LTE下得出的結果。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 momo4321 於 2013-10-7 22:26 編輯

剛用Note2,在同一地方測試結果:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

剛用Note2,在同一地方測試結果:
momo4321 發表於 2013-10-7 22:25

lte2600同lte1800分別

TOP