muimui725 當前離線
中級會員
tunster 當前在線
進階會員
TOP
lau0921 當前離線
KALUN199217 當前離線
喺 Apple 網登記佐保養就 ok tunster 發表於 2013-10-6 21:23
記著機身唔可以有崩位,可以花,但唔可以崩(小崩可能OK),APPLE會唔受保 lau0921 發表於 2013-10-7 07:47
sivin1015 當前離線
其實一入itunes啟動ipad個陣已經開始左保養咖囉,唔洗登記咖=.= 其實個Mon無事,佢都唔鬼理你咖啦.. ... KALUN199217 發表於 2013-10-8 00:17
唔係ga,大崩有機會唔保ga sivin1015 發表於 2013-10-8 00:32
Maydayb 當前離線
Banned
kkchuang 當前離線