見各位師兄都趁硬碟價有少少回落,900元就有一個聯強保嘅硬碟,心思思想入番個.問題就係知道裝咗個硬碟盒之後,WINDOWS 7 64BIT可否認到同做格式化呢?電腦就有三部,另一部手提,祗有手提較為新少少,ASUS UL20FT,部ITX係ASROCK E350 M/SB3.個硬[盒可以支援到4TB硬碟,唔知部腦嘅底板會唔會認唔到個3TB,做唔到格式化?
可以點做呢?純作備份放置用.
Ahmok 發表於 28/4/2013 20:10 
只要你的電腦底板不是太舊 ( 三、四年前應該都可以 ),操作系統可以支援 ( Windows 7 64 bit 一定沒有問題 ),和你的硬碟盒可以支援,就應該可以使用容量大過 2TB 的硬碟。
我使用一個 Orico 內置硬碟盒 (SATA),用在一張兩年半前買的 AMD 880 底板,Windows 7 64 bit,可以直接辨認出一隻 Seagate 3TB 的硬碟。
以你的情況來看,最重要是硬碟盒能否支援,OK 的話,就應該沒有問題了。 |