raystation 當前離線
特級會員
pineapple2006 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 pineapple2006 於 2009-11-2 00:45 發表 第一部寫住左下角寫住3g,係唔係build in有3g modem? 幾cell電,同埋個mon係1024定1366?
franklee009 當前離線
中級會員
原帖由 franklee009 於 2009-11-5 19:30 發表 the first one looks great
side1side 當前離線
wewanwan
Banned
原帖由 side1side 於 2009-11-7 00:33 發表 有冇安規如: CE, RoHS...? 正 OR 翻 OS?
lvanb 當前離線
真.史提御姐 當前離線
傲慢如此傲嬌,引無數蘿莉競折腰 ...
原帖由 lvanb 於 2009-11-7 23:18 發表 一號樣子唔錯 , 有無詳細CONFIG ?
原帖由 真.史提御姐 於 2009-11-8 21:58 發表 我都想知乜野牌子