請問有冇巴巴打知道呢幾部山寨機幾錢

山寨一號(10"),旺角賣2130......



山寨二號(12"),旺角賣2300......

第一部寫住左下角寫住3g,係唔係build in有3g modem?
幾cell電,同埋個mon係1024定1366?

TOP

原帖由 pineapple2006 於 2009-11-2 00:45 發表
第一部寫住左下角寫住3g,係唔係build in有3g modem?
幾cell電,同埋個mon係1024定1366?

冇3G的
好似3CELL
MON係1024

TOP

the first one looks great

TOP

原帖由 franklee009 於 2009-11-5 19:30 發表
the first one looks great

實物唔知係咪呢...

[ 本帖最後由 raystation 於 2009-11-6 21:13 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 side1side 於 2009-11-7 00:33 發表
有冇安規如: CE, RoHS...?
正 OR 翻 OS?

好似LINUX.....

TOP

一號樣子唔錯 , 有無詳細CONFIG ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 lvanb 於 2009-11-7 23:18 發表
一號樣子唔錯 , 有無詳細CONFIG ?
原帖由 真.史提御姐 於 2009-11-8 21:58 發表
我都想知乜野牌子

so ar,兩位brother....我都唔係好清楚

TOP