[操作疑難] 好鬼得意....

好鬼得意, 未出MINI RETINA前D人死話要等, 又話RETINA MINI個芒靚. 到出左, 買左後D人又係咁同AIR比較, 又話點解唔夠AIR靚, 唔夠NEXUS靚...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係forum都係個個人都心懷鬼胎, 各為其主'架啦'. 唔係點會有氣紛.

TOP

你唔知慾望係無窮無盡咩
重有, 有比較係無窮無盡

TOP

吹下水啫, 認真便輸了

TOP

好合理wor...
數據上係應該ipad mini sharp D
到拿上手先會知實際情況

所以買電子野千祺唔好只信網上review, 未玩過實機就訂

TOP

好合理wor...
數據上係應該ipad mini sharp D
到拿上手先會知實際情況

所以買電子野千祺唔好只信網上revie ...
梁炳 發表於 2013-12-5 13:05


但我見好多師兄都寫住必買, 但買完又後悔

TOP

但我見好多師兄都寫住必買, 但買完又後悔
guppyguppgyuppy 發表於 2013-12-5 14:42


你真係知有幾多講咗一定會買就一定買先得'架'. .
我淨係知依度好多人無論乜產品都推到高一高. 跟住人返轉頭推佢落涯. 以此為樂.
依度也有好多人係驚自己買咗的野好似無人買. 不斷咁推. 希望多尐人認同. 多返尐安全同優越感.
當然也有好多人係為咗份人工出post.
真用家其實好少出聲.

TOP

你真係知有幾多講咗一定會買就一定買先得'架'.  .
我淨係知依度好多人無論乜產品都推到 ...
MirageKnight 發表於 2013-12-5 15:06



    假用家問既問題又幾似真用緊, 所以真係真的假不了, 假的真不了

TOP

簡單一句, 自己用得開心/滿意就夠了.

TOP