Air 有塵, 崩機, 死點...

本帖最後由 588494 於 2013-12-24 00:57 編輯

我諗我都加埋開左apple迎20部Air,
Air 有塵, 崩機, 死點, 好難搵到部完美的...

所以, 大家如果手上有部完美的, 好好珍惜

我唔係一日開哂20部架, 我13號開始買, 去左幾日, 不斷換完又退, 退完再買又再換, 硬係買唔到一部無崩+mon下無塵+無死點既iPad Air, 咁既要求唔過份吧?

如果我好似你咁開,第5至10部都已經死心同埋覺得唔好意思

TOP

本帖最後由 aida32 於 2013-12-23 04:37 編輯

Apple QC 已經跟教主升左上天
一係唔好買
一係自欺欺人用臭蟲論話人地QC都一様咁差,
APPLE設計一流,所以QC差係正常
呀Q精神開開心心用落去
買左出黎呻會比人屈成打手

TOP

我草左咁耐錢先買到部air,買到次貨唔甘心架嘛

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

forget it, won't buy the new model of ipad........ i am using ipad 1 / 2 + samsung tab + LG Gpad

TOP

世上有完美?

TOP

第一部air (買蟹貨) 嘅16 gb wifi 已經完美無黃mon 光死點 花崩粒都無

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

開咗廿部都唔得,就轉會la
用an tab la,價錢平1/3

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP