anonymoushk 當前離線
進階會員
i_djinn 當前離線
特級會員
有無師兄知道聯力A10塞唔塞得落 KÜHLER H2O 620 >_< 因為想轉行水冷,但係後面個位唔知裝唔裝得落 似E款 ... anonymoushk 發表於 2012-6-19 22:29
TOP