pumber 當前離線
Banned
philipsphilips 當前離線
YYUK
進階會員
TOP
mkid 當前離線
iPad第一代,不嬲用開4.3.3,但好多apps 要求ios 5以上,最近終於要upgrade,但upgrade 中途出事(已backup) ... pumber 發表於 2014-1-17 10:09
tszyan29 當前離線
apig 當前離線
中級會員