[外置硬碟] orico clone disk docking

有冇人用緊, O唔OK? 廠機XP/WIN7/WIN8 CLONE唔CLONE到 ? 公司想方便做野....唔洗用GHOST

估計這個應該是兩個bay的硬碟1對1整隻clone, 如果用於公司clone系統硬碟(包括XP, Win7, Win8)應該沒有問題.

TOP

估計這個應該是兩個bay的硬碟1對1整隻clone, 如果用於公司clone系統硬碟(包括XP, Win7, Win8)應該沒有問題. ...
happy_gemini 發表於 2013-10-31 12:54

thx, 收工去入隻黎試下

TOP

Orico 唔夠膽再用,同價錢不如用 Unitek

TOP

有冇人用緊, O唔OK? 廠機XP/WIN7/WIN8 CLONE唔CLONE到 ? 公司想方便做野....唔洗用GHOST
...
ee9861 發表於 2013-10-31 12:28


我見有啲dock 話support 3GB, 有啲可能3G 都晤support, 問清礎先

TOP

除了支援容量外,也要留意 Clone 既速度

TOP

Orico 唔夠膽再用,同價錢不如用 Unitek
隔熱燒cd王 發表於 2013-11-4 16:00


ORICO 果樣可能靚過UNITEK
但我好肯定Unitek 用料好過Orico,

TOP

我買過一隻 orico,唔夠3個月就柴左

TOP

Orico 唔夠膽再用,同價錢不如用 Unitek
隔熱燒cd王 發表於 2013-11-4 16:00


係黄金場唔見有呢款, 多数見oxico !

TOP

係黄金場唔見有呢款, 多数見oxico !
susaad 發表於 2013-11-7 12:48


網上找找,好易找到

TOP