ee9861 當前離線
進階會員
happy_gemini 當前離線
TOP
估計這個應該是兩個bay的硬碟1對1整隻clone, 如果用於公司clone系統硬碟(包括XP, Win7, Win8)應該沒有問題. ... happy_gemini 發表於 2013-10-31 12:54
隔熱燒cd王 當前離線
中級會員
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
有冇人用緊, O唔OK? 廠機XP/WIN7/WIN8 CLONE唔CLONE到 ? 公司想方便做野....唔洗用GHOST ... ee9861 發表於 2013-10-31 12:28
kamcm 當前離線
Orico 唔夠膽再用,同價錢不如用 Unitek 隔熱燒cd王 發表於 2013-11-4 16:00
beta_square 當前離線
susaad 當前離線
係黄金場唔見有呢款, 多数見oxico ! susaad 發表於 2013-11-7 12:48