超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  奇怪的Q6600 附件  ...23 Whosyourdaddy 2008-11-13 22/7184 Whosyourdaddy 2008-11-14 21:35
  (一日新手)e6320 1.86超上2.80G仲係涼浸浸 係咪超得少?? poting168 2008-11-14 2/2287 chung2288 2008-11-14 16:39
  SP2004應該set邊個? q904578 2008-11-13 1/2451 dennis12 2008-11-14 01:09
  JW-P45D2-ULTRA @ E7400 小爆 附件  ...23 bee8013 2008-11-11 20/10157 bee8013 2008-11-13 23:40
  4800+長期行1.1v會唔會有問題????? 大樽生 2008-11-13 7/2643 alvinr33 2008-11-13 21:36
  Rampage Extreme 加 E1200 CPU 附件  ...23 Subaru_WRX 2008-11-7 21/7215 Subaru_WRX 2008-11-13 21:27
  E8400+Asus 9600GSO DDR2 512MB 可以點玩@@ fung0929 2008-11-13 9/4241 fung0929 2008-11-13 20:53
  (有圖)超新手,set極重開都係變返266,好唔開心...請幫幫手... 附件  ...23 poting168 2008-11-13 24/6061 seaion 2008-11-13 20:47
  anyone tried using 5200 and giga p965 ds3 Rev. 1.0? foxivan 2008-11-12 5/2550 yahafy 2008-11-13 19:38
  OCZ VISTA UPGRADE DDR2-800 2GB (Urgent)! chingpui 2008-11-13 3/2455 chung2288 2008-11-13 17:37
  新手超頻,唔知有無事 附件 tonyjai 2008-11-12 9/2812 kilomile 2008-11-13 15:28
  6000+ 65nm 89w好超嗎?  ...2 saint999 2008-11-4 11/4566 saint999 2008-11-13 11:55
  arctic square 大減價 @ 正刀 $255 only 附件  ...2 Coolermama 2008-11-11 12/5154 [N.H.K]anime 2008-11-13 11:33
  點解跑06咁低??? 附件  ...2 vincentdoy2206 2008-11-9 11/4205 yingfai08 2008-11-12 22:04
  e2180 ..你地超到幾多?  ...2 dickxdv 2008-11-11 14/5167 dickxdv 2008-11-12 22:03
  7200少少的超頻 呀凱-撒 2008-11-9 5/2704 miss1230 2008-11-12 22:02
  淨係超cpu加下電,Ram嗰度就咁Auto有冇問題? 附件 INVIN 2008-11-10 6/2705 INVIN 2008-11-12 16:18
  有關舊P4 2.8G超頻問題 weiwei11 2008-11-11 4/2663 weiwei11 2008-11-12 13:20
  ADATA 800 好超嗎? 附件  ...2 LUNG2000LUNG1 2008-11-4 17/5993 yingfai08 2008-11-11 23:29
  新手問題!!我條ram係ddr2-800mhz但點解電腦話我得400mhz?? 附件 cidcid1234 2008-11-11 4/2420 yingfai08 2008-11-11 23:14
  新手想upgrade, 大家可以建議下嗎? 謝謝! Adwin 2008-11-10 9/3124 無法識別 2008-11-11 21:15
  ASUS M2N-E 4000+ 附件  ...2 exon 2008-11-9 11/5668 X-Ray 2008-11-11 13:02
  Ram CL值一問 附件 6uo 2008-11-9 7/3565 yingfai08 2008-11-11 11:05
  amd a64 單核 有冇超頻用底版 chips推介? 阿柑~ 2008-11-10 4/2442 阿柑~ 2008-11-11 08:48
  新手超頻>>E8400,2G ram 附件  ...2 spikecsk 2008-11-10 12/5174 想做就去做 2008-11-11 01:25

正在瀏覽此版塊的會員