超頻領域

[ 8724 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  我睇左好多, 都唔明...唯有開post 問...  ...2 lokko 2009-4-18 10/2258 accsvv 2009-4-21 02:22
  風冷E8500上4GHz以上[已完成]  ...2 迷人的日落 2009-4-18 16/2876 迷人的日落 2009-4-20 22:47
  E2160的不歸路 直上3.9G~~! 附件  ...2345 2.4c 2009-4-15 44/7336 2.4c 2009-4-20 21:34
  請教,長期運行會唔會有問題 附件 PPA 2009-4-20 1/1040 a720498 2009-4-20 20:37
  散熱既威力 附件  ...2 ssedmond 2009-4-20 18/2897 a720498 2009-4-20 20:36
  5000+唔加壓上11x270 附件  ...2 bigrot11 2009-4-3 10/2739 bigrot11 2009-4-20 20:04
  終於買左 肥2 940 但最多只可以穩行 3.37G 附件  ...23456..7 lamk12345 2009-4-10 66/10841 jeff_extergo 2009-4-20 17:04
  唔知大家跑Super Pi 幾多秒呀(開一隻貼比大家show下) 附件  ...23456 alan去玩野 2009-3-21 55/10569 huei 2009-4-20 15:13
  新手試超 giga p45 +e8400 附件 hin9535 2009-4-19 9/1764 hkman 2009-4-20 13:46
  INTEL CPU外頻高 關CPU電壓事?!! wan2baby` 2009-4-20 3/1135 laisimon 2009-4-20 13:13
  E8500 + 9800GTX+風冷小超 附件 SUKI琪 2009-4-20 6/2111 迷人的日落 2009-4-20 13:08
  對1066RAM 行唔到1066 附件  ...234 frrr2004 2009-4-17 33/5778 jasongo 2009-4-20 12:12
  咩叫EEP ? ray9791 2009-4-20 3/1413 十三 2009-4-20 10:29
  5000+@2.7G的表現 附件  ...2 hotter 2009-4-17 13/2919 2009-4-20 03:22
  新手想超一超粒Q9550 附件  ...2 godfrey02138 2009-4-18 18/3347 b_lok 2009-4-20 02:48
  Phenom 8650 超頻一問 sakurako 2009-4-18 6/2077 accsvv 2009-4-20 00:52
  PII X 4 810 OC問題及結果分享........(求教...) 024109 2009-4-19 5/1390 accsvv 2009-4-20 00:47
  AMD S754 舊U一問  ...234 topppet4 2009-4-2 33/5650 topppet4 2009-4-19 20:56
  I7 920 超上3.33G (166X20) TEMP 附件  ...2345 kevinckcheung 2009-4-11 40/7308 chiushing01 2009-4-19 20:28
  有野想問.... kinds00 2009-4-19 0/767 kinds00 2009-4-19 11:23
  pii 940 不專業 超頻分享+討論+請教 gisellepang 2009-4-18 2/1488 gisellepang 2009-4-18 20:55
  小第又創個人新高  ...23 arsenal_lover 2009-4-7 25/4202 arsenal_lover 2009-4-18 20:03
  尋日買粒 E5200 , O甘算唔算好超?  ...2 觀星是答案 2009-4-18 18/3360 疑雲 2009-4-18 19:36
  算唔算超左頻ar錦 附件  ...2 anson77 2009-4-17 16/2942 anson77 2009-4-18 18:59
  奇怪...... 附件 Mox 2009-4-18 5/1521 Mox 2009-4-18 16:37

正在瀏覽此版塊的會員