超頻領域

[ 8724 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  這個電壓可以嗎? 附件 jovilai 2009-5-18 5/1136 彬騰 2009-5-18 23:45
  ram 1:2 附件 甲蟲俠 2009-5-17 5/1270 lolokman 2009-5-18 17:37
  超頻ram問題 附件  ...2 kimball 2009-5-3 15/2533 iamphil 2009-5-18 01:48
  Sp2004 要執行多久才算收貨??? 附件  ...2 Eric29042004 2009-5-10 14/3675 iamphil 2009-5-18 01:38
  小弟想問VID 其實係什麼來? 附件 jovilai 2009-5-17 6/1340 SUKI琪 2009-5-18 01:12
  PCIE超頻有乜影響? hkocx 2009-5-17 9/1650 pbps2005 2009-5-17 22:37
  RAM 電壓問題 nevillesze 2009-5-14 9/1706 彬騰 2009-5-17 21:42
  ORTHOS 設定 newbiebie 2009-5-17 3/2200 helenchan 2009-5-17 21:05
  DRAM Timing 全 set auto 有冇問題? INVIN 2009-5-12 3/1945 INVIN 2009-5-17 17:35
  新手想學玩超頻  ...2 batman7570 2009-5-15 11/2067 heffman1 2009-5-17 12:58
  INTEL E5200 R0 有VT了 附件  ...23456..8 上水首富 2009-5-10 74/22881 彬騰 2009-5-16 23:07
  睇VID 用咩SOFTWARE 先準? lung510 2009-5-16 1/913 readonlymember 2009-5-16 22:48
  Phenom ii 940既問題 HKEPCC 2009-5-16 1/1037 musicmatch 2009-5-16 22:16
  請問各位師兄 咩程式測cpu溫度最準 吃不到的葡萄 2009-5-16 6/3714 HKEPCC 2009-5-16 21:54
  PII 955上3.8G 附件 joe712 2009-5-15 9/2078 HKEPCC 2009-5-16 21:51
  PDC E6300默電3.8G 30度 mrkamand8 2009-5-15 9/2230 mrkamand8 2009-5-16 18:09
  E5200 超5上, 一上 220x12.5 就自動掉落 1.86GHz 附件 jam123123 2009-5-15 6/1778 B-52 2009-5-16 16:26
  小弟初嘗超到 4.25 g 好開心.... 附件  ...23 jovilai 2009-5-16 24/3623 B-52 2009-5-16 16:19
  OCZ ram 係唔係買800 都可上1066?  ...23 賓尼._. 2009-5-10 20/3720 cat_carzy 2009-5-16 14:30
  ATI CCC Overdrive問題 HiFiEddie 2009-5-14 5/2489 HiFiEddie 2009-5-16 14:01
  想問邊塊板 for E8400 or Q8400 好超 ? Buget 1K-1.5k ? 彿印88 2009-5-15 4/1588 jackson123456 2009-5-16 13:38
  超頻難題! taiwan91217 2009-5-16 6/1302 wai896 2009-5-16 07:47
  I7 小超都唔太熱呀 附件  ...23456..16 wai896 2009-5-10 153/13862 wai896 2009-5-16 05:36
  有冇師兄教下我超Q9550 jovilai 2009-5-15 6/1476 gilbert_escort 2009-5-15 23:50
  Q8400 超上3.2GHz一問 附件 calex7 2009-5-13 7/4519 calex7 2009-5-15 22:46

正在瀏覽此版塊的會員