超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有冇用緊MP-AKGX Extreme GTS既師兄? anthony1104 2009-7-1 0/958 anthony1104 2009-7-1 01:13
  e6750 係咪鎖左倍頻 ? ckc0 2009-6-30 4/1284 SUKI琪 2009-6-30 23:13
  Notebook 都超頻 ?? ckc0 2009-6-30 2/1156 彬騰 2009-6-30 22:37
  新新手...想知多d超頻知識 hermes22 2009-6-29 3/1290 hermes22 2009-6-30 20:41
  AMD送的半免費午餐 X4 B50 小超3.5G,中超4.12G 附件  ...234 gchanccw 2009-6-26 39/11169 gchanccw 2009-6-30 17:26
  MAGIC-PRO A3GX-EXTREME 係邊開set ACC suedehk 2009-6-27 3/1269 wai1996123 2009-6-30 17:17
  新手小超q8200 Voltage 一問 (附圖) yeungcy 2009-6-30 1/950 wan2baby` 2009-6-30 16:00
  C1E EIST 問題 軟硬大師 2009-6-30 3/1559 worminfo 2009-6-30 15:59
  新手試超 E74,附cpuz validator(4Ghz)(updated) 附件 Cascd 2009-6-29 9/1408 Cascd 2009-6-30 13:47
  有無人硬超 cpu硬改超頻66% 附件  ...23 sorrento 2009-6-24 21/8909 IZZUE 2009-6-30 12:42
  N記板超頻 chinahk 2009-6-30 0/940 chinahk 2009-6-30 09:35
  今日手癢入左粒e1400 IZZUE 2009-6-29 3/1560 Iamvanyin 2009-6-30 06:47
  錯區.... BlackBird 2009-6-30 0/942 BlackBird 2009-6-30 03:19
  Asus M4A78T-E 配550BE 開4核之問題  ...2 gunguy1943 2009-6-29 11/3478 gunguy1943 2009-6-30 02:00
  MAGIC-PRO A3GX-EXTREME 有沒人開到550be 4核? suedehk 2009-6-29 3/1187 saviorzero 2009-6-30 00:09
  新手試超p4 附件 ~eddy~ 2009-6-29 6/1326 ~eddy~ 2009-6-29 22:06
  有冇人知華碩隻OC Station 香港幾時有賣? ZaroHK 2009-6-29 1/816 WINGLESLIE 2009-6-29 22:03
  ACC個數值應該點校? HC8644 2009-6-29 3/1452 holdq 2009-6-29 21:07
  E8400 上4Ghz 失敗左... 附件  ...23456 永遠之犧牲者 2009-6-22 57/7903 賓尼._. 2009-6-29 20:20
  FSB 比例問題... 附件 lok0000 2009-6-27 6/1693 天仇 2009-6-29 15:41
  要有ACC先可以開到四核?(已解決!thx ching!) MartinBu1010 2009-6-29 2/1414 MartinBu1010 2009-6-29 14:38
  教我超頻啊.拜托(有圖) 附件 龍咁威^^! 2009-6-28 6/1900 Evolution 2009-6-29 09:01
  有冇搞錯牙.我買2核你比4核我xD  ...2 mswong789 2009-6-27 16/4436 aftergood 2009-6-29 08:21
  AMD X2 550 省電之選---小降壓 附件 gchanccw 2009-6-28 9/2730 gchanccw 2009-6-29 02:00
  [疑惑]其實係咪溫度唔高,超幾多長行都無問題?? derek0502 2009-6-25 8/1948 tony_lam 2009-6-29 01:31

正在瀏覽此版塊的會員