超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  咩叫縮肛 rx78nt1 2009-7-7 3/1868 userlam 2009-7-7 13:59
  i7 4G 爆火山~轟炸機備戰~非常凉爽~  ...23456..10 xblwk 2009-7-5 97/11960 neighborless 2009-7-7 02:54
  新手救助:超頻後玩3d game反而窒機,另外amd 920 終於上到3.5g,終原因發現~ 附件  ...23 miracle23 2009-7-4 26/5336 miracle23 2009-7-6 19:57
  CPU BATCH CODE對oc有冇用?  ...2 xERIC 2009-7-5 12/2435 xERIC 2009-7-6 19:00
  如果超頻超到系統唔穩定..通常有咩情況發生?? YY_YY 2009-7-6 9/1517 BlackStarPUA 2009-7-6 18:50
  720be + msi 770 c45版開4core 一問 ordis 2009-7-6 2/1294 ordis 2009-7-6 16:09
  I7 D0溫度一問 sum888 2009-7-6 9/1799 sum888 2009-7-6 15:21
  有關超Ram請教 amoslee 2009-7-6 0/957 amoslee 2009-7-6 00:36
  新手 550 開四後超頻一問  ...2 BlackStarPUA 2009-7-4 16/3460 唔識電腦人 2009-7-5 23:30
  超amd cpu一問 唔識電腦人 2009-7-5 0/907 唔識電腦人 2009-7-5 22:59
  點揀X58主機板?  ...2 fx5509 2009-7-5 17/3368 xblwk 2009-7-5 20:15
  ..C0黎講,掂唔掂呀?.. 附件  ...23 billy1312 2009-7-2 22/3951 pch0113 2009-7-5 15:03
  c兄有野想問 附件  ...2 peter99030 2009-7-4 12/1959 peter99030 2009-7-5 13:14
  黎跑下分 附件  ...23456..13 neneaee 2009-6-29 123/13141 賓尼._. 2009-7-5 12:48
  BE550 今日再試上 附件  ...2 mrskwok 2009-7-5 13/3445 wai896 2009-7-5 07:38
  請問我呢塊版係咪冇得超頻? knight32 2009-7-4 3/974 knight32 2009-7-5 00:17
  請問 P5QL PRO/Q8200 超頻問題..  ...2 YY_YY 2009-7-4 14/3199 ds9flo 2009-7-5 00:04
  E個config要點超? 1782 2009-7-4 0/842 1782 2009-7-4 23:58
  唔同cl值,唔同mhz,ram既抉擇 附件  ...2 xERIC 2009-6-29 10/2578 xERIC 2009-7-4 22:05
  超頻問題 peter99030 2009-7-4 2/1079 gchanccw 2009-7-4 16:45
  AMD PII 550 開四核直入WINDOWS 附件  ...23456..14 wai896 2009-7-1 133/18267 wai896 2009-7-4 10:44
  有冇人開AOD 會藍畫面 calvin88bb 2009-7-3 1/1040 calvin88bb 2009-7-3 23:24
  ASRock A780GM-LE 點用AMD overdrive 附件  ...23 Mr.Tom 2009-6-30 27/5387 zraaq 2009-7-3 21:48
  如何超頻? joeman 2009-7-3 0/968 joeman 2009-7-3 21:40
  vdrop數問 xERIC 2009-7-3 0/1102 xERIC 2009-7-3 18:26

正在瀏覽此版塊的會員