超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  用緊phenom既你地, NB frenquency行緊幾多呢? 附件  ...23 321 2009-7-5 28/5272 skk_AiO 2009-7-16 15:14
  有無師兄超AMD AII 240/245/250 既報告呀?  ...23 wai896 2009-7-12 23/5043 OICQ 2009-7-16 14:42
  cpu超頻一問 a123123456 2009-7-13 4/1081 a123123456 2009-7-16 13:16
  cz 系列電壓問題 附件  ...2 funghh 2009-7-15 13/1626 lolokman 2009-7-16 13:01
  Crosshair III Formula + OC Station 附件  ...2 多毛 2009-7-15 12/2690 多毛 2009-7-16 11:43
  Q9550 + P43 OC  ...2 gonza119 2009-7-15 10/2550 HKEPCC 2009-7-16 10:28
  p5kpl-am 超頻要set d咩?? kingli1234 2009-7-15 7/1709 dom 2009-7-16 01:15
  kingston DDR3 hyper x 1600 rive 2009-7-13 1/1437 dom 2009-7-15 23:26
  Q9550超頻求教  ...234 xERIC 2009-7-13 36/5704 xERIC 2009-7-15 17:08
  剛賣掉E8500..換上E5200..首次上3.5GHz 附件  ...2 迷人的日落 2009-7-14 18/3410 迷人的日落 2009-7-15 09:19
  用Maximus II Formula ge人救救我  ...23 ray08 2009-7-13 21/3268 ray08 2009-7-15 00:24
  如果你係我,你會點超?  ...2 hakusaka 2009-7-13 12/2159 helenchan 2009-7-14 22:26
  超小小都唔得 附件 bids995 2009-7-14 6/1214 犯人唔得尊 2009-7-14 21:22
  硬改 e5200 + Biostar G31 M7 TE 附件  ...23 testshing 2009-7-12 24/6281 犯人唔得尊 2009-7-14 21:12
  Q9550一問 附件 slxar 2009-7-14 8/1719 犯人唔得尊 2009-7-14 21:10
  想問超頻同降頻係唔係都同粒U體質成正比  ...2 賓尼._. 2009-7-13 14/2332 賓尼._. 2009-7-14 18:25
  ~ 550BE 爆唔到核, 試換板好定等遲D 試批大貨好~  ...2 bluemary007 2009-7-11 16/4192 ds9flo 2009-7-14 07:57
  呢張圖邊度 set 除頻 ?? 附件 ckc0 2009-7-12 4/1491 ckc0 2009-7-14 07:51
  del..... kingli1234 2009-7-14 0/810 kingli1234 2009-7-14 03:15
  e8400 3.6G 電壓 求助 tim57hk 2009-7-13 5/3271 norai 2009-7-13 23:34
  AMD Athlon II x2 250 小測試 附件 精華 1  ...23456..10 dom 2009-6-19 97/51363 zgmfx12a 2009-7-13 22:11
  降壓玩i7又得 附件  ...23 賓尼._. 2009-7-12 24/3363 賓尼._. 2009-7-13 17:42
  心大心細中(i7)  ...2 kimball 2009-7-12 10/2306 賓尼._. 2009-7-13 15:53
  tRC應該設幾多? LKNim 2009-7-13 4/1474 kel_lyly 2009-7-13 14:23
  I7 920 B code 既batch no. 代表什麼? Whitepig 2009-7-12 2/1115 Whitepig 2009-7-13 09:54

正在瀏覽此版塊的會員