超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  誰人系本論壇超頻始祖???超頻有幾耐???  ...23456 steve164 2009-7-16 57/7353 liklik88 2009-7-19 01:36
  550be 乾冰上 5G 附件  ...23456..10 Mad222 2009-7-11 97/16937 hpkpk123 2009-7-19 01:35
  d2 1066 oc? 附件 132003hk 2009-7-16 9/1617 132003hk 2009-7-19 00:31
  老餅p4 540超4G  ...23 tony_lkt 2009-7-17 28/3996 白白 2009-7-19 00:27
  超頻新手 E8400 C0 附件  ...23456..11 mrchan903 2009-7-12 104/12903 xERIC 2009-7-18 19:52
  要高速電腦=電腦產生熱量=大家合力為環保切想  ...23456..12 kcyipgar 2009-7-2 112/13584 Niel 2009-7-18 17:57
  新手學超頻  ...2 batman7570 2009-7-15 16/2669 gim 2009-7-18 14:26
  有冇人可以比amd 720無超頻既預設我 gim 2009-7-17 2/1101 gim 2009-7-18 14:24
  點超好..??  ...23 jason0882 2009-7-17 23/2349 jason0882 2009-7-18 13:26
  廢u也超頻 + GTA4測試 附件  ...2 hakusaka 2009-7-15 18/3489 Jacky02329 2009-7-18 13:08
  Q9550 用原裝風扇夠唔夠力? kcfai 2009-7-14 8/2550 Jacky02329 2009-7-18 12:37
  電壓問題 GoriLla 2009-7-18 2/941 GoriLla 2009-7-18 12:34
  其實超頻真係幾好玩 zpo 2009-7-18 1/865 Jacky02329 2009-7-18 12:12
  第一次用ASUS板,唔識點超頻= = photo555 2009-7-13 4/1246 林不肥 2009-7-18 12:11
  今日路過深水埗見到245減左價,就呆豆豆買左粒黎玩 附件  ...23 wai896 2009-7-17 27/4057 xblwk 2009-7-18 12:01
  x2 250 w/ TA-790GX XE 超頻設定  ...23 zgmfx12a 2009-7-13 25/3698 zgmfx12a 2009-7-17 16:53
  pls del~ jeremymak 2009-7-17 0/795 jeremymak 2009-7-17 16:49
  720BE 問題 tonyq 2009-7-13 2/1060 tonyq 2009-7-17 11:09
  請教換新卡後CPU不能超頻問題 Faygo 2009-7-16 7/1371 Faygo 2009-7-17 10:43
  GIGA電壓問題 無名小卒 2009-7-17 2/1043 sunderstan 2009-7-17 09:23
  AMD X2 250 是否太熱 附件 edward777 2009-7-17 7/1604 edward777 2009-7-17 02:44
  有冇人幫幫手~~ s9933182003 2009-7-15 5/1274 s9933182003 2009-7-17 00:03
  新手超頻問題~ hakusaka 2009-7-16 3/1012 hakusaka 2009-7-16 21:05
  (求助)超唔到uncore kimball 2009-7-16 6/1710 kimball 2009-7-16 17:09
  C0 E8400試上4.32Ghz+長行4.27ghz 附件  ...2 billy1312 2009-7-15 15/2207 quantumz 2009-7-16 15:29

正在瀏覽此版塊的會員