超頻領域

[ 8723 主題 / 138689 回覆 ]

版塊介紹: 分享超頻心得、報告

版主: lkl0120

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  超頻RAM的問題 Ghost_kaka 2009-8-8 4/1161 ws06863729 2009-8-8 10:13
  請教各位師兄少少超頻問題 附件 NIKONFANS 2009-8-6 3/1100 celeron464 2009-8-8 04:46
  想問545, 個box 度有冇寫住 0926BPMW , 0926MPMW 的字樣?  ...2345 hanghouse2008 2009-8-6 46/5149 hanghouse2008 2009-8-8 01:27
  AMD 955 只用amd overdrive超 set 到第10級 CHEUKKH 2009-8-2 4/2253 HanaJetso 2009-8-8 01:10
  請問Team ram好唔好超  ...234 pkcable2 2009-8-2 30/9011 dom 2009-8-8 00:41
  想問關於RAM的LATENCY doraemon0872 2009-8-7 3/1596 kennysea 2009-8-7 23:27
  換 Intel E5300 問題 wchan83hk 2009-8-7 2/1511 barrychung11 2009-8-7 22:41
  燒四春洗唔洗特別set野? (0926不穩定,求教)  ...23 shingzhk 2009-8-6 20/3095 e6300 2009-8-7 21:50
  幫人試Asrock A790GMH/128M + 550BE 附件 c2deep 2009-8-6 3/1727 e6300 2009-8-7 21:45
  岩岩先見到545無咩記錄,但係見到Mad222啵 附件  ...23 賓尼._. 2009-8-5 21/2927 賓尼._. 2009-8-7 20:00
  PII 550 545 問題 Midas 2009-8-7 1/1173 minluis 2009-8-7 18:17
  Q6600 燒機問題 附件  ...2 回憶是很痛苦 2009-8-7 18/3553 Marlboro 2009-8-7 18:03
  e8400 c0 超到4.05 後幾問  ...23 BBson 2009-8-6 23/3876 BBson 2009-8-7 14:45
  550BE開4核一問! tommy6210 2009-8-5 5/1691 civic 2009-8-7 10:48
  700元買ram可以嗎ddr2-800-2gbx2~小超 附件  ...2 匿名人 2009-7-28 19/3238 ricki 2009-8-7 10:43
  MSI 785GM-E65 + 肥龍仔 545 4G 燒機 比你睇  ...23456..7 Mad222 2009-8-5 60/9383 Mad222 2009-8-7 09:59
  新手幾問 BBson 2009-8-5 2/1023 IronManMan 2009-8-7 02:36
  其實開四唔穩,會唔會關我隻牛事呢? leung008 2009-8-6 8/1591 leung008 2009-8-6 23:28
  想問 how to set AM2+ DDR1066? hkjoel 2009-8-6 0/851 hkjoel 2009-8-6 17:34
  Asus底板替PII 545/550BE開四核技術分享區 附件  ...23 hsblawkee 2009-8-5 27/5801 funhk 2009-8-6 15:21
  買就買左好耐, 今日先得閒行下佢 附件  ...23 HanaJetso 2009-8-5 23/3674 mtrchk 2009-8-6 13:44
  打破了個人紀錄, AMD@ DDR3 1904 C7 1T (用 DDR3 1333 RAM 來OC) 附件  ...23456..10 Frankie007 2009-8-2 94/13485 賓尼._. 2009-8-6 11:48
  超頻幾問. KKL23 2009-8-5 7/1838 n_lithium 2009-8-6 00:35
  我的底板突然連1mhz都超唔到.... kiratang 2009-8-1 5/1473 kiratang 2009-8-5 23:33
  唔識超245,超成咁/.\ 乂小南乂 2009-8-4 5/1542 aR_man 2009-8-5 19:26

正在瀏覽此版塊的會員