軟體討論

[ 30912 主題 / 202050 回覆 ]

版塊介紹: 軟件使用疑難

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [操作疑難]呢排啲 Windows 安全性更新係未有問題呢? sonycliepda 2015-12-4 6/2344 普羅 2015-12-7 23:12
  [操作疑難]Excel如何取代星號 圖片附件 TH30 2015-12-7 3/2370 JF8441 2015-12-7 15:14
  fail to use MS word 2007 eric_explorer 2015-12-6 0/1535 eric_explorer 2015-12-6 22:26
  倉頡一問, 請進 majorkt 2015-12-6 0/1147 majorkt 2015-12-6 18:40
  點樣駁埋幾十个word files最方便 yytly 2015-12-6 2/1597 mayday 2015-12-6 13:56
  點樣徹底咁刪左Visual Studio 2015 圖片附件 GeneralShepherd 2015-12-5 3/1832 GeneralShepherd 2015-12-6 13:01
  Mac OS X 檔案壓縮軟件 halin 2015-12-5 0/1295 halin 2015-12-5 20:44
  請問邊度有得下載官方M$ off 既ISO? dls2046 2015-12-4 3/1647 toylet 2015-12-4 22:56
  [操作疑難]雙WINDOWS 問題 kit9 2015-11-22 7/2186 st2013hk 2015-12-4 10:51
終於都要同Flash 講再見了... 圖片附件  ...2 ayacalip 2015-12-2 19/5040 st2013hk 2015-12-4 10:49
  請問有咩網盤仲有離線下載功能? 小豬嘜 2015-12-2 7/2167 小豬嘜 2015-12-3 18:33
  [操作疑難]Chrome 不再直接開 Word/Excel/Powerpoint 的 文件 toylet 2015-11-24 1/1590 toylet 2015-12-2 21:46
  有無自動認樣program? newshun 2015-11-30 1/1688 toylet 2015-12-1 21:31
  [操作疑難]如何不顯示檔案的種類? MM622 2015-11-30 4/2152 toylet 2015-12-1 21:29
  firefox睇緊既網頁點樣可以傳去手機? newshun 2015-11-30 5/1947 FlyingForever 2015-12-1 16:15
  將舊系統變成虛擬硬碟 精華 1  ...2 dls2046 2015-11-28 14/4979 KinChungE 2015-11-30 20:15
  如果有人用過校產管理系統的話,能夠幫幫手嗎? tommyylc 2015-11-27 4/1558 dls2046 2015-11-30 17:41
  [操作疑難]請問各位師兄有甚麼CAD可以免費永久用?? zireop903 2015-11-29 5/2354 zireop903 2015-11-30 07:51
  yahoo mail 嘅 POP3 Server 係咪轉咗? dls2046 2015-11-28 3/2076 kcthomlau 2015-11-29 21:23
  有冇師兄用過圓方系統櫃專家 zireop903 2015-11-29 0/1938 zireop903 2015-11-29 16:24
  如何完全delete MS Office  ...2 MM622 2015-11-25 10/3127 toylet 2015-11-29 02:20
  [操作疑難]有冇類似airplayer的軟件for android soccerism 2015-11-28 0/1487 soccerism 2015-11-28 22:44
  FIREFOX一問, 請進 majorkt 2015-11-26 3/1610 majorkt 2015-11-28 20:53
  有無 電腦軟件 可以 模仿/合成 任何人類的聲音? 圖片附件 toylet 2015-11-26 5/2192 VictorSun 2015-11-28 18:42
  EXCEL轉表一問 ngokyau 2015-11-27 1/1566 iamstupid 2015-11-28 16:22

正在瀏覽此版塊的會員