儲存燒錄

[ 20575 主題 / 276915 回覆 ]

版塊介紹: 傳統內置硬碟

版主: busfanhk

收起/展開

子版塊

10225 / 152035

拼多多/淘寶買NVME 有無著數? ...

jacktsui - 2026-6-18 09:58

外置儲存

(光碟燒錄、可攜記憶體)

9677 / 81587

micro sd貴咗咁多-22-2-2026

Mingsa - 2026-5-23 14:15
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [操作疑難]sata接線有d鬆 elevenbrother 2016-3-6 5/2192 elevenbrother 2016-3-11 12:31
  [技術討論]舊HDD 有咩用  ...2345 Lite 2016-2-9 49/17601 kchouse 2016-3-11 11:06
  [操作疑難]HDD 主目錄LOAD得好慢  ...2 Debe236 2016-3-6 18/4240 MK2010 2016-3-10 18:44
  [技術討論]WD RE 4T 溫度 圖片附件  ...23 royyuen 2016-3-4 21/7791 zoin0000 2016-3-9 21:40
  [光碟機]奇怪的藍光video光碟 Vincent2006 2016-3-8 7/2691 Vincent2006 2016-3-9 21:10
  [操作疑難]隻1T hd會否就快玩完? 圖片附件 elevenbrother 2016-3-8 5/2151 antonyhk 2016-3-9 13:36
  [技術討論]仲有冇人用緊 DVD-RAM?  ...23 jimmychan 2016-2-29 20/6241 名劍 2016-3-8 22:50
  [產品資訊]今日買左兩個東芝3tb做下備份,個代理又轉左? 圖片附件  ...23456 有運行 2016-2-22 50/20601 tkphilip 2016-3-8 21:34
  [操作疑難]邊度下載 TOSHIBA HDD 原廠檢測軟件? TH30 2016-3-7 5/2323 kkchuang 2016-3-7 19:19
  [raid 卡]請問有冇ching試過死raid卡? 圖片附件 office2003 2016-3-6 8/2808 AC360 2016-3-7 17:49
  [操作疑難]USB 壞左? 圖片附件 jack2011lui 2016-3-7 7/2761 jack2011lui 2016-3-7 16:02
  [操作疑難]想知塊舊板是否support 3T HD  ...2 elevenbrother 2016-3-1 10/3210 zoin0000 2016-3-7 13:49
  [光碟機]DVD機壞了,選那隻好? lv123 2016-3-6 2/2232 toro 2016-3-6 21:55
  [技術討論]好多人都會忽視既野:定期Backup之分享篇 圖片附件  ...2345 antonyhk 2016-2-21 49/21552 s84292 2016-3-6 14:00
  [保養相關]HD TUNE PRO 有冇替代?  ...2 fatdog 2016-3-2 14/5960 gcg 2016-3-6 00:33
  [操作疑難]個 WD Passport USB 外置硬碟認到, 但係檔案總管忽然開唔到, 點攪 ? wilson99hk 2016-3-4 5/2566 wilson99hk 2016-3-5 17:47
  [配件]介紹下邊隻usb 3.0 sata external harddisk adaptor ps2friends 2016-3-5 3/2259 ps2friends 2016-3-5 13:20
  [raid 卡]Orico Raid 5 半死 圖片附件  ...23456..7 大玩偶 2016-2-2 69/33336 mcdull 2016-3-3 15:15
  [技術討論]如果係NAS用6T 硬碟,咁係咪都要GPT format? danielhohk 2016-3-1 5/2687 roydon 2016-3-2 14:16
  [購買問題]外置還是內置HD做Backup好?  ...2 elevenbrother 2016-3-2 10/3282 roydon 2016-3-2 14:12
  [購買問題]Sshd 有無 2TB 2.5吋 9.5mm  ...234 simonyu42 2016-2-19 32/9872 kumamon2015hk 2016-3-1 10:34
  [操作疑難]突然認唔到HDD 大食懶豬仔飽 2016-2-21 8/3084 umvue 2016-3-1 08:45
  [操作疑難]舊floppy有咩用 圖片附件  ...23 lung510 2016-2-26 25/6776 siacelestar 2016-2-29 23:00
  [產品資訊]想問一下這款插頭叫乜?? LIF?? 圖片附件 ae861 2016-2-29 0/1716 ae861 2016-2-29 17:54
  [操作疑難]點解 dvd-r 都可以格式化? 圖片附件 eric6a01 2016-2-20 8/3693 qqxp 2016-2-29 10:02

正在瀏覽此版塊的會員