儲存燒錄

[ 20575 主題 / 276895 回覆 ]

版塊介紹: 傳統內置硬碟

版主: busfanhk

收起/展開

子版塊

10225 / 152035

拼多多/淘寶買NVME 有無著數? ...

jacktsui - 2026-6-18 09:58

外置儲存

(光碟燒錄、可攜記憶體)

9677 / 81587

micro sd貴咗咁多-22-2-2026

Mingsa - 2026-5-23 14:15
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [技術討論]lsi 9260 drive security 還是windows bitlocker好? KYtong 2016-7-17 4/1822 556556bt 2016-7-19 03:30
  [產品資訊]新買 toshiba 2TB CA200 唔夠一個月就打X左柴  ...2345 kiuyou01 2016-7-8 47/14401 polarhei 2016-7-18 16:13
  [購買問題]虛心求教,如何最大化HDD性能?  ...2 MusicMan 2016-7-16 12/3264 MusicMan 2016-7-18 12:37
  [購買問題]求低燥HDD(2TB)  ...2 INGRAMLI 2016-7-16 12/3388 寂寞的FSY 2016-7-17 22:58
  [技術討論]Notebook 如何 mod 到可以用 hdd docking ? thanks peternelsonpn1 2016-7-17 1/1036 peternelsonpn1 2016-7-17 19:31
  [操作疑難]HDD 應留空部份空間?(方便重組 同緩存) 定 可完全裝滿 Data ?  ...2 發呆狀元 2016-7-15 11/3474 macis 2016-7-17 18:48
  [測試]Toshiba DT01ACA300 3TB x5 RAID5 測試 圖片附件  ...234 ricky1992 2016-7-8 30/11658 macis 2016-7-17 18:46
  [購買問題]HardDisk 幾時先減價, 想買隻4-6TB 做backup  ...234 CALVIN3203 2016-7-11 36/13648 asgiga 2016-7-16 23:31
  [配件]TAOBAO 買左隻硬碟開關~ 圖片附件 akiro 2016-7-16 8/2454 danny427 2016-7-16 21:32
  [其他]又死一隻死雞  ...2 zenith 2016-7-13 12/3678 zxu 2016-7-16 07:33
  [操作疑難]Windows 2003 Server 認唔認到2tb harddisk wkleung 2016-7-13 7/1914 Jamesbond007 2016-7-15 14:05
  [購買問題]想買隻外置3.5" 3T/4T 做 backup,請問CHING們有乜好推介? SimpleParallax 2016-7-15 1/1388 zoin0000 2016-7-15 13:35
  [操作疑難]急, *** 2.5" 2TB 無現貨? 只能DIY? thx ryancavan 2016-7-8 4/2469 smyung 2016-7-14 16:55
  [購買問題]2.5' 2T smyung 2016-7-14 0/1180 smyung 2016-7-14 16:53
  [操作疑難]新買的 T記 3T 3.5HDD 圖片附件  ...23 Xwai9 2016-7-2 25/9744 antonyhk 2016-7-14 08:54
  [raid 卡]ICH10R炒咗個RAID 5  ...2 Rockman27 2016-7-6 12/5825 lordvalkyrie 2016-7-13 18:06
  [操作疑難]2.5 vs 3.5 HDD 好似差不多錢, 咁不如買現成的backup solution? peternelsonpn1 2016-7-12 6/2310 peternelsonpn1 2016-7-13 13:18
  [保養相關]救命 隻usb開唔到,可以去邊整?  ...2 hksfho 2016-7-10 18/5243 小倫哥 2016-7-12 11:01
  [產品資訊]Toshiba企業級硬碟6TB (MG04ACA600E)  ...23456 happy_guy 2016-6-30 52/40484 cn98cn 2016-7-11 18:21
  [購買問題]請問有無最近各牌子HDD故障率報告?? dickson_chan 2016-7-5 4/2176 INGRAMLI 2016-7-10 12:36
  [其他]hashtab 出左新version, signature is updated. ryancavan 2016-7-10 0/1379 ryancavan 2016-7-10 01:30
  [保養相關]隻HDD咁 係咪差唔多夠期.... 圖片附件  ...2 chisell 2016-7-7 16/4520 asgiga 2016-7-10 00:29
  [技術討論]HDD 點keep 好? 十蚊個盒有無用? 自己加袋, 加防潮珠? thx. 圖片附件  ...2 davidsui 2016-7-5 15/4577 dewalt 2016-7-9 23:09
  [操作疑難]其實storage 版係epc 第一大版, 最重要. ryancavan 2016-7-9 1/1785 ryancavan 2016-7-9 16:37
  [操作疑難]type C 口其實都有唔好.  ...2 ryancavan 2016-7-8 11/4382 Miipp 2016-7-9 10:53

正在瀏覽此版塊的會員