系統組件

[ 57435 主題 / 1040153 回覆 ]

版塊介紹: 主機板/處理器/記憶體/火牛/

版主: Yoda, 冰水半糖, windwithme, Dull

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [開箱]G Skill Trident Z Royal 圖片附件  ...234 kadon 2019-3-4 30/7926 香煎香腸 2019-3-5 02:31
  8086k全新已冇貨 evan11 2019-3-1 3/1661 tony9810 2019-3-5 01:11
  [中央處理器]軟解 4k/60Hz HEVC 10Bit HDR 係咪等下一代CPU先買比較好 ? 圖片附件  ...2345 duolama 2019-2-26 47/10877 wck709394 2019-3-4 17:13
  [中央處理器]各位玩壓片的C兄 呢兩粒U壓片時間出入?#13更新小小資料  ...23 winson9998 2019-3-1 29/6356 terry_beginner 2019-3-4 14:46
  [操作疑難]請教最後用到win7既intel底板chipset係邊d ? EOS 2019-3-4 6/1670 zgmfx12a 2019-3-4 14:13
  [記憶體]DDR4 3200 64GB VS DDR4 4000 32GB 選擇 圖片附件  ...2 mantaiho 2019-3-3 13/3871 MelonGx 2019-3-4 09:28
  [其他]450-550W 窮人牛  ...234 leonhartx 2019-2-23 30/7222 昨天的明天 2019-3-3 17:06
  [其他]Post Title Hidden 圖片附件  ...23456 datsbilly 2019-2-28 50/12810 A君 2019-3-3 15:33
  [電腦組合]分享古董電腦 圖片附件  ...23456..43 AMDEX 2018-12-3 425/120125 YANG 2019-3-3 11:55
  [其他]新蛋買ram問題  ...23 tom001 2019-2-20 20/7191 kadon 2019-3-3 04:34
  [其他]有冇 ching 對 upgrade pc冇晒癮?  ...23456..8 P14 2019-2-26 71/16939 v10b 2019-3-2 17:57
  [操作疑難]Asrock b85m 底板用唔到usb  ...2 tommy913 2019-2-24 11/2681 bbqiller 2019-3-2 15:30
  [產品資訊]揾一些usb 去hdmi hub  ...2 kitnba 2019-2-22 13/3040 kofz 2019-3-2 13:46
  [主機板]請問底板平貴有咩分別呢? 想用ryzen 2600  ...234 ckling 2019-2-17 33/13483 leehobc 2019-3-2 00:12
  [操作疑難]Intel® Pentium® Processor Extreme Edition 955 配G41問題 ^.^ 2019-2-28 6/1833 PT100 2019-3-1 23:05
  [其他]Del Eric.car 2019-2-23 7/1387 Eric.car 2019-2-28 23:23
  [電源器]買火牛要全模組抑或半模組?  ...2345 Jim128 2019-2-21 45/29654 hkmand001 2019-2-28 18:58
  [中央處理器]有無師兄試過淘寶買CPU  ...23456 ttboy-max 2019-2-13 59/21406 soldat 2019-2-28 00:11
  [其他]顯示卡想打直裝,邊度有配件買? rrmyjj 2019-2-27 2/1403 tony9810 2019-2-27 23:42
  [保養相關]Newegg 買g skill ram香港有無保養 圖片附件  ...23456..7 tsoikahei 2019-2-3 63/33486 tony9810 2019-2-27 23:34
  [操作疑難]關於水冷同底板LED同步問題? cowegg 2019-2-27 3/1147 cowegg 2019-2-27 16:42
  [其他]USB 3.1 PCI-E card Gen 2測試問題  ...2 skyiver 2019-2-25 17/3696 skyiver 2019-2-26 23:48
  [電腦組合]8700K@4.7Ghz 用多7年有冇問題?  ...23456..7 evan11 2019-1-31 66/19713 tony1608 2019-2-26 16:34
  [主機板]Z390插2條NVME會唔會行唔足速?? HONG-BAC 2019-2-25 2/1524 HONG-BAC 2019-2-26 09:55
  [中央處理器]Ryzen 1700 大陸跌破 $1000,香港唔知如何?  ...2 MelonGx 2019-2-24 16/4772 dom 2019-2-25 17:58

正在瀏覽此版塊的會員