電訊網絡

[ 27509 主題 / 617416 回覆 ]

版塊介紹: 手提電話服務資訊

版主: mdws2002, tommychow0811, timothychu

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  家下Web & Talk 月費計劃  ...2 cct1978 2009-10-8 10/3571 arcview 2009-10-9 23:17
  s8000h如何預設輸入法 cwm63 2009-10-9 0/1318 cwm63 2009-10-9 20:48
  而家仲有無"call 機" 台? 肥彭 2009-10-8 5/2471 wongkingfai 2009-10-9 14:05
  有關3G data plan的問題 ciicii 2009-10-8 0/1738 ciicii 2009-10-8 20:26
  e72係咪呢個月中出??? SSII 2009-10-5 4/2064 yhfung 2009-10-8 18:29
  5800MX個耳筒個包膠圓圈不見了, 配載時變得很鬆 一丁 2009-10-8 0/1297 一丁 2009-10-8 12:45
  有冇ching 可以幫下手搵搵呢個 theme 附件 gut1983 2009-10-8 0/1164 gut1983 2009-10-8 11:41
  依家有咩機係用電容MON?? ben20034 2009-10-4 9/3016 yhfung 2009-10-7 21:40
  唔計新舊既而家買5800XM有冇問題? eh 2009-10-5 4/1864 whs 2009-10-7 10:36
  請問有邊個型號電話係可以分享個WiFi出嚟? 風十三 2009-10-7 2/1801 bb8388 2009-10-7 02:24
  Linux mobile 有咩玩?? zetalau 2009-10-6 2/1739 m45smg 2009-10-6 22:29
  我會唔會累咗朋友?  ...2 power4x4 2009-10-2 14/4171 hellokerby 2009-10-6 22:14
  想問下3電話卡增值既收費問題... tease0608 2009-10-6 4/4176 hahahalpc 2009-10-6 18:31
  PEOPLES上緊網有機會聽唔到電話..... tplcm 2009-10-6 4/2031 tplcm 2009-10-6 14:39
  Peoples 儲值卡 開GPRS服務問題 chun1617 2009-10-5 4/2252 tommyplus 2009-10-6 07:05
  LG手機壞左又過埋保養, 仲可唔可以番CS整? T-o-Y 2009-10-6 0/1460 T-o-Y 2009-10-6 01:08
  蠢問題..如唔介質唔留number 儲值咭.. 每次買新定增值$50抵d  ...2 tapnawk99 2009-9-30 15/3656 woodman 2009-10-6 00:35
  SE手機保養過左有冇得去CS比錢整? kwanchuntat 2009-10-5 2/1557 鴨仔 2009-10-5 23:50
  jawbone唔係想像中咁強 野野夜孩子 2009-10-4 6/2626 simdao 2009-10-5 22:37
  有冇邊隻電話既儲值卡可以發送mms ? mbk1984 2009-10-4 8/1704 window 2009-10-5 18:30
  跪求 SMS RECOVER 軟件 . .. mydaniel 2009-10-5 0/1348 mydaniel 2009-10-5 17:36
  大陸飛線漫遊......  ...2 dorayaki 2009-9-20 11/4342 yhfung 2009-10-5 16:14
  Nokia 5800/5530問題...  ...2 adilsh 2009-10-1 17/4889 csw616472 2009-10-5 15:15
  問:手機殼 bus22004 2009-10-4 3/1509 tintin117 2009-10-5 11:54
  LG KM900包裝盒 power4x4 2009-10-4 4/1678 power4x4 2009-10-5 02:44

正在瀏覽此版塊的會員