智能手機

[ 3283 主題 / 41540 回覆 ]

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  請問Touch Diamond 有冇得加ram?? FX-4AGE 2009-9-2 5/1391 EVIS 2009-9-4 09:55
  HTC Touch2 rickdom 2009-9-3 6/1258 f16 2009-9-4 08:26
  Samsung Anycall OMNIA II i8000H 發佈會  ...23 honming 2009-8-28 20/4930 ngreg 2009-9-3 13:08
  m8 推薦一個睇youtube軟件  ...2 j@ck17 2009-9-1 11/2268 pineapple2006 2009-9-3 00:36
  M8有幾合一輸入法 speed 2009-9-3 0/831 speed 2009-9-3 00:30
  Windows Mobile 6.5 正式於 10 月 6 日推出 Phil_123 2009-9-2 7/1809 pakchi70 2009-9-2 23:30
  有没有办法查到什么program想连上网? adrianmak 2009-9-2 0/866 adrianmak 2009-9-2 16:39
  Magic水貨是否有中文繁體輸入呢? pumber 2009-9-1 1/1042 astray 2009-9-2 12:33
  英雄之后..... 附件  ...2 adrianmak 2009-9-1 14/3300 EVIS 2009-9-2 09:54
  HTC Hero wwiinnggoo 2009-9-1 2/1288 wwiinnggoo 2009-9-1 22:19
  hero 試用後感 附件  ...23456..9 hacker1202 2009-8-26 87/17770 asv2 2009-9-1 19:31
  0.9.3.1 firmware out now 附件  ...234 kedros5 2009-8-31 31/3713 terryhui 2009-9-1 19:19
  Magic upgrade 後可以support multi touch 嗎?  ...2 pumber 2009-8-31 12/2950 小馬馬 2009-9-1 02:00
  HERO到時幾時出呀, 好期待呀~~~~ kanchi112 2009-8-31 5/1336 loadload 2009-9-1 00:33
  M8 可以這樣操作嗎? 附件 PowerShot 2009-8-30 8/1547 PowerShot 2009-8-31 23:23
  PPC 有什麼基本軟件 讀書人 2009-8-31 1/930 水杯 2009-8-31 21:29
  m8速成終於可以喺opera打字, 手寫, 倉頡 , 速成都打到  ...2345 wyman0210 2009-8-28 45/5652 jzu 2009-8-31 20:26
  [等左好耐]HTC Hero 香港版,在 25/8 下午公佈發售詳情 附件  ...23456..9 loadload 2009-8-25 89/15934 細RAM 2009-8-31 14:01
  hero上台之後到底邊個保養? septems 2009-8-29 6/1543 kuku111 2009-8-30 19:59
  問個奇怪o既問題,點解智能手機區放在來電顯示區內. Tank2Ho 2009-8-30 4/1020 Tank2Ho 2009-8-30 15:11
  M8 touch screen........... komachi 2009-8-28 4/1317 speed 2009-8-29 01:21
  HTC Touch Diamond2 hkosx 2009-8-28 0/900 hkosx 2009-8-28 23:08
  入手佐部Ziss CEOo既智能機,624mhzCPU,都幾抵玩 附件  ...2 Tank2Ho 2009-8-27 15/3808 Tank2Ho 2009-8-28 20:59
  如果買水貨機,大家會去邊買? astray 2009-8-28 3/1263 littleme 2009-8-28 15:52
  windows mobile 顯示電話號碼格式問題。 lforum 2009-8-27 3/1648 adrianmak 2009-8-28 08:54

正在瀏覽此版塊的會員