出機攻略

[ 7126 主題 / 212732 回覆 ]

版塊介紹: 討論出機方法及回收價

版主: tommychow0811

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  IPHONE APPLE CARE PLUS ? sliverfly 2013-10-23 1/1347 ac00100 2013-10-23 16:16
  Everybody, Ready!!網上預訂 iPad Air  ...2 goconnect 2013-10-23 16/4229 youhello507 2013-10-23 16:04
  諗緊trade in 定放4s 出 ipad air klau1001 2013-10-23 0/967 klau1001 2013-10-23 14:33
  見到人地在未開賣已知、邊個倉有咩貨…  ...2 goconnect 2013-10-5 15/7926 user369 2013-10-23 10:48
  錯區,pls del 大野智 2013-10-23 0/707 大野智 2013-10-23 09:19
  Apple update again!!  ...2 nathanielming 2013-10-22 10/3419 kai子子子子 2013-10-23 02:24
  請求各師兄幫忙  ...2 nathanielming 2013-10-22 12/2318 nathanielming 2013-10-23 01:31
  扣左數係咪唔怕被人CUT? gogogo123 2013-10-22 7/1919 p333 2013-10-22 23:55
  如果AOS遲吓有金機開賣, 你地會唔會買 ?  ...2 bb20 2013-10-20 17/4286 bb20 2013-10-22 20:18
  apple800個電話打左成兩粒鐘都冇人聽...  ...23 kevtang 2013-10-21 23/3722 germans7958 2013-10-22 20:01
  所有金色已轉pfs或出貨  ...2 kfcc 2013-10-21 15/3883 qlee02 2013-10-22 15:03
  有冇CHING 加單?  ...23456 manox 2013-10-12 50/10138 mano 2013-10-22 14:48
  smt 訂機問題 sko 2013-10-22 7/1464 RJJ~ 2013-10-22 14:24
  今日是蘋果投機者最黑暗的一日 martinlo2112 2013-10-21 8/2973 hontsui 2013-10-22 11:51
  全新IPAD MINI 的收機價係幾多?? cklee19810419 2013-10-20 8/2258 benchai 2013-10-21 22:10
  IPHONE 的疑問 sliverfly 2013-10-21 3/1027 sliverfly 2013-10-21 20:45
  美版機? youhello507 2013-10-21 5/1099 大野智 2013-10-21 19:21
  Shipment on hold As Of Oct 17, 2013 12:35 圖片附件  ...2 wahaha97 2013-10-18 19/4350 sungcharming 2013-10-21 12:51
  HTTP Status 400 - goconnect 2013-10-21 2/1284 goconnect 2013-10-21 07:17
  5s應該聽日/後日/大後日送泥;但好擔心  ...23 klau1001 2013-10-20 24/4583 qwe1qwe 2013-10-20 23:38
  如果用bot算唔算"不誠實使用電腦"  ...23 hk2054 2013-9-25 21/5169 aeoio 2013-10-20 20:06
  個賊 OR 被騙者 蠢D? IPh0ne 2013-10-20 0/1124 IPh0ne 2013-10-20 18:34
  ireservea遲到有冇得拎架.. eeaweeaws 2013-10-20 3/2668 50144 2013-10-20 15:38
  點解依加所有劏機plan已經穿哂ipo,都仲係可以無貨(金色)  ...2 xxxghg 2013-10-20 10/2761 kuen0395 2013-10-20 12:03
  請問有冇 ching 知道元朗邊度有得放機 ? bb20 2013-10-19 5/1665 ckwong1230 2013-10-20 11:13

正在瀏覽此版塊的會員