蘋果 iPad

[ 7733 主題 / 110033 回覆 ]

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  iPad 2 最快這星期記者會後立即開賣! chowws 2011-2-28 0/1779 chowws 2011-2-28 22:52
  出 ipad 是否合價 wcyaa 2011-2-28 2/2270 kenanet 2011-2-28 22:03
  傳聞:蘋果3月2日將發表iPad 1.5 要到6月才推iPad 2 ykwky 2011-2-24 5/3646 shodanng 2011-2-28 11:23
  xoom既硬件同流暢度可能會比ipad 2好 umpcfans 2011-2-26 7/3047 shodanng 2011-2-28 11:19
  ipad 2 來了,各位有ipad 1 好散貨啦  ...23 andy12001 2011-2-24 24/7631 kaybow 2011-2-26 21:46
  Apple 將在3月2日舉行iPad 2發佈會 wonhm005 2011-2-23 5/2813 htim 2011-2-24 23:35
  美國時間 3月2日 正式發表 iPad2 (已發邀情帖給媒體) roy_puzzle 2011-2-24 8/3122 htim 2011-2-24 23:01
  Ipad2 kaybow 2011-2-24 2/2966 kaybow 2011-2-24 20:54
  ipad 睇書得唔得??? Catfive 2011-2-23 7/2950 umpcfans 2011-2-24 18:36
  JB後可以做咩?會唔會慢左?一定要JB後先可玩下載下來的GAME? umpcfans 2011-2-23 0/1977 umpcfans 2011-2-23 19:07
  flash programme kenanet 2011-2-14 5/2416 初心者 2011-2-23 16:53
  用緊airvideo會令上網慢左? umpcfans 2011-2-22 1/2088 glch 2011-2-23 12:44
  Rmvb player  ...2 kenanet 2011-2-20 10/5584 kenanet 2011-2-23 11:04
  mifi幾$左右? umpcfans 2011-2-22 1/1471 豆豆與我 2011-2-23 10:46
  jb完有咩好野要裝?  ...23 杜龍 2011-2-11 20/7503 linggo 2011-2-23 10:29
  ipad wifi版有咩上網plan推介? umpcfans 2011-2-22 1/3004 seed00 2011-2-22 21:48
  ipad 3g有無app可以打出和接聽電話? kinchi 2011-2-15 3/3365 kenanet 2011-2-22 18:24
  係蘋果訂有冇7日包換?有問題要拎去邊整?有幾耐保養?  ...2 umpcfans 2011-2-21 13/3121 umpcfans 2011-2-22 17:23
  airplay使唔使買配件? umpcfans 2011-2-21 5/2464 umpcfans 2011-2-22 16:50
  ipad 3G 16gb 回收價一問 wwlawrencehk 2011-2-12 2/3045 umpcfans 2011-2-22 00:35
  可否用藍牙耳筒? umpcfans 2011-2-22 0/1805 umpcfans 2011-2-22 00:29
  有冇人帶ipad吾帶袋出街? kinchi 2011-2-21 3/2105 pasuluk 2011-2-21 17:39
  請問IPAD係百老X和豐X出,可唔可以免息分期??? hahakei 2011-2-20 3/4110 chan2004 2011-2-21 16:01
  蘋果週一向歐洲經銷商發送密封貨物禁止私拆 andy12001 2011-2-21 0/1569 andy12001 2011-2-21 10:31
  iPad 2 二月一日發表,可能...  ...23456..10 ykwky 2011-1-11 94/30359 buffaloxxx 2011-2-20 19:31

正在瀏覽此版塊的會員