蘋果 iPad

[ 7732 主題 / 110016 回覆 ]

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  iPad2 可以用到 Siri (jb 之後)  ...2 tszmang 2012-9-24 12/4313 hahakei 2012-10-3 02:08
  Apple 教育版特惠價 買I PAD 2/3  ...23 martin1023 2012-9-18 20/8477 sjc 2012-10-1 11:03
  請問宜家係ifc買new ipad會係 ios幾? gajhjhng 2012-9-22 6/2343 sjc 2012-10-1 11:02
  睇pdf 所出現的走位,亂碼;睇ppt有時好慢,要點解決? oupi 2012-9-29 5/2018 oupi 2012-9-30 10:00
  請教各位師兄換NEW IPAD問題 Fong囝 2012-9-25 1/1194 chen8377 2012-9-26 22:31
  ipad 連接router一問 laputafish 2012-9-21 7/1796 lordvalkyrie 2012-9-26 15:35
  [操作疑難]求教,有関3G上網 孤兒sam 2012-9-25 2/1303 T嵐T 2012-9-26 01:04
  new ipad 個 screen 爆左...>< koalafan 2012-9-25 2/1381 koalafan 2012-9-25 17:21
  iphoto 汁完D相點落過PC? Inty 2012-9-18 7/2523 ahbunl 2012-9-25 15:24
  downgrade ios 6 to ios 5.0.1 nokia_5210 2012-9-23 4/3047 robchengo 2012-9-25 15:22
  有無師兄知道點樣快速過PDF去IPAD度 gogogo123 2012-9-23 9/1876 tuyylihk 2012-9-25 14:10
  [操作疑難]請教各位, NEW IPAD話唔夠記憶體, 點解決?? xingdec 2012-9-25 1/2066 SYW 2012-9-25 12:19
  ipad,iphone和 macbook 怎樣最簡單地同步資料? so? 2012-9-25 0/883 so? 2012-9-25 10:04
  有無師兄ipad2上左ios6丫?  ...23 hihihi123hk 2012-9-20 29/6699 toldme2 2012-9-25 09:16
  [配件]Logitech Ultrathin Keyboard h2210 2012-9-24 0/1550 h2210 2012-9-24 20:59
  請教有無人知香港邊度有得賣控制器ICADE? 圖片附件  ...2 tkh_and_cln 2012-9-2 17/3903 yfkong 2012-9-24 09:17
  The new ipad 30pin to HDMI Kimojacky 2012-9-23 0/1281 Kimojacky 2012-9-23 21:58
  有冇巴打覺得升左ios6後用電快左  ...23 銘milo 2012-9-20 27/7404 Xingson 2012-9-23 15:25
  ipad用咩 video player play RMVB & AVI? jackiehemas 2012-9-22 4/1838 kofz 2012-9-22 18:25
  岩岩出左部IPAD2!!不過…  ...23456 windydos 2012-8-29 52/14005 Dannykong 2012-9-22 09:40
  新入手左部ipad 3 家下想買個套用... 圖片附件  ...23 tuung 2012-7-25 26/6362 triforce 2012-9-22 07:23
  [操作疑難]Photo Album wuchihangfox 2012-9-20 2/1460 wuchihangfox 2012-9-21 23:08
  new ipad 係邊買好?  ...23 katana 2012-9-1 23/5790 charcsc2000 2012-9-19 14:14
  在家上網多應用 macbook air還是 ipad?  ...2 so? 2012-9-9 16/3544 xyzhy70 2012-9-19 13:58
  [操作疑難]New iPad 遊戲apps 無聲 jed68 2012-9-18 2/1995 jed68 2012-9-19 10:39

正在瀏覽此版塊的會員