DIY 地帶

[ 34741 主題 / 559951 回覆 ]

版塊介紹: DIY創作/創建改裝

版主: 阿死, Offer, DiyForce

收起/展開

子版塊

電子世界 (今日: 1)

打造電子玩意

4744 / 83086

P3A 2.2 版

aazz - 23 小時前
131 / 11704

DIY用品商舖指南

tikk - 2025-11-7 21:48

Diyer 個人展覽館

記錄diy歷程

32 / 556

Offer DIY工房展覽館

Offer - 2021-9-18 12:41
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  有咩 ESR METER 推介 VV 2013-2-19 1/1026 Joe_Black 2013-2-20 01:36
  尖衝頭  ...2 prometheus 2013-2-19 11/2447 prometheus 2013-2-20 00:26
  (急問) 電熱水爐溫度控掣開關 圖片附件  ...2 mvp007 2013-2-14 15/8376 mvp007 2013-2-19 23:53
  請問邊到可買到這東西 圖片附件  ...2 moming 2013-2-16 16/3442 funfunhk 2013-2-19 23:40
  鋁窗把手斷左! 圖片附件  ...234 big_nature 2013-2-14 38/26455 big_nature 2013-2-19 21:21
  [操作疑難]認真想向各位BROTHER 學野( 有關耳機3.5mm 頭) jacklwk 2013-2-19 4/1774 jacklwk 2013-2-19 21:15
  [問] 熱縮筒 圖片附件  ...2 WLau 2013-2-18 12/2166 WLau 2013-2-19 20:58
  [操作疑難]高頻牛鐵心跌碎了有無得救? sy0791 2013-2-19 1/1526 bennyepc 2013-2-19 20:43
  原來分體冷氣都可以由窗口機改裝 圖片附件  ...23 ken_nx 2013-2-15 21/7375 love19901109 2013-2-19 19:56
  唔知部大牛龜電視SONY (KV-HS38M90)重會唔會有維修服務呢. 圖片附件  ...234 oystercake 2013-1-30 32/6079 oystercake 2013-2-19 16:36
  點解d鐵閘甘易生銹 圖片附件  ...234 iscat 2013-2-16 39/5618 lunxg 2013-2-19 13:21
  [操作疑難]有部飛哥乾衣機想換皮換可以係邊度有得買 zwei 2013-2-18 4/1311 lnchu 2013-2-19 13:13
  入紅墨水, 染心愛褲子. 圖片附件  ...23 beliveandlearn 2013-2-14 29/6831 logoff 2013-2-19 07:58
  [操作疑難][請教]點樣拆 benq g2400 lcd mon外殼呀? 圖片附件 doger 2013-2-18 7/2299 doger 2013-2-18 23:13
  香港邊到買到無水酒精?  ...2 kenedly 2013-2-17 19/18482 lawrencelau1 2013-2-18 23:03
  香港邊到買到二手汽車cd機? raymond1688 2013-2-18 7/1240 亞mac 2013-2-18 21:50
  在香港界一塊 50 X 38 cm 5mm 厚嘅不鏽鋼板會否好貴?  ...2 Midas 2013-2-15 18/7459 jerrychan0610 2013-2-18 20:55
  [操作疑難]點樣可以寬頻1開2?  ...2 samuelsansan 2013-2-17 16/3193 bennyepc 2013-2-18 19:37
  ACL 個 remote 真係雞到冇朋友!  ...2 yoyo1512 2013-2-13 18/6245 richardwanghk 2013-2-18 08:53
  12cm 導風罩 圖片附件  ...2 elook 2013-2-9 12/5072 Chick 2013-2-18 00:39
  ...... 圖片附件  ...23456 morris 2013-2-6 55/18191 chun 2013-2-18 00:26
  攪笑習作:DVD ROM改做USB义電盒 圖片附件  ...23 jackwong717 2013-2-16 24/3851 justiceice 2013-2-17 23:01
  請教: 半自動洗衣機Wash Timer 電線接駁 圖片附件 阿化 2013-2-16 1/1322 阿化 2013-2-17 20:37
  今日買左個洋垃圾BC700 $74  ...2 waiwai8 2013-2-9 12/3345 waiwai8 2013-2-17 15:02
  電磁爐唔著,通常壞d乜?  ...23 iscat 2013-2-14 20/5060 longun 2013-2-16 23:47

正在瀏覽此版塊的會員