機箱博覽

[ 9236 主題 / 147624 回覆 ]

版塊介紹: 探討機箱設計、機箱周邊產品

版主:

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  SS GD04銀/黑 應該已到…  ...2 阿Gong 2009-10-23 14/5059 阿Gong 2009-10-29 14:50
  CM Elite100 夾硬黎小改 附件  ...2 Altezza64 2009-10-27 16/6126 長駐SSP 2009-10-29 13:19
  遲來的開箱文 Lian Li PC-P50 附件  ...2 colinhoc 2009-10-26 14/6326 colinhoc 2009-10-28 15:40
  Jaguar 5616 crossfire0083 2009-10-27 7/2542 crossfire0083 2009-10-27 20:30
  想砌部5870, 聯力E個case 夠唔夠? napauleon 2009-10-27 1/1943 1357531 2009-10-27 19:53
  請教ching們風扇位置 唔該 water860618 2009-10-26 1/1515 hlb 2009-10-27 14:00
  上/下 置式火牛既分別?  ...23 dearkaki 2009-10-19 20/8873 helenchan 2009-10-27 10:42
  請問咩箱啱Zotac GF9300-ITX Wifi? 附件  ...2 claw 2009-10-25 16/5348 muihin 2009-10-27 06:48
  CM Scout + Asus Rampage II Extreme = 出事 附件  ...2 bapex 2009-10-26 10/4558 bapex 2009-10-26 21:34
  分享  ...23 jouathen 2009-10-11 20/7416 jouathen 2009-10-26 19:08
  CM 600 鬼谷子 2009-10-26 0/2051 鬼谷子 2009-10-26 18:15
  lian li pc7fw 附件 ken2135 2009-10-25 6/2224 ken2135 2009-10-25 22:27
  想問下市面上有無類似聯力x500/x1000/x2000既高直立式機箱?  ...2 bdrom 2009-10-16 13/3745 helenchan 2009-10-25 14:59
  SEED MA-280B ITX 機箱 阿Gong 2009-10-25 5/3657 阿Gong 2009-10-25 13:58
  3R L-1100 Cool ?? 3R L-1100?? Drinkee 2009-10-24 2/2011 hlb 2009-10-24 23:38
  希望找一個case可以有以下要求 luk015 2009-10-24 0/1335 luk015 2009-10-24 19:15
  尋找機箱 幫幫手 jasonmak1988 2009-10-24 0/1198 jasonmak1988 2009-10-24 15:01
  如果想裸跑的話...可以係邊度買到開關到RESTART制呀唔該??? eric~仔 2009-10-23 6/2390 KANTA 2009-10-24 12:49
  有無白色itx機箱呀? dvman 2009-10-20 8/2696 dvd-rw 2009-10-24 11:54
  cm600 wing0324 2009-10-19 5/2597 33500446 2009-10-23 18:53
  CM341 vs 342  ...2 lowbwah 2009-10-1 11/5684 Wing718 2009-10-23 01:25
  ANTEC P183 平平上機~ tsz832000 2009-10-22 1/2566 kakingho 2009-10-22 20:44
  [開箱文] 2themax 6T18 Mini Tower機箱 附件  ...234 ACDC 2009-10-9 31/14791 billytcf 2009-10-22 18:14
  好想買機箱, 應該會用一段長時間 ckp_paul 2009-10-21 4/2169 hkdogfai 2009-10-22 16:22
  請推薦HTPC用大火牛橫機箱,材料不區千元以下 hkmcdull 2009-10-19 7/3478 wahw 2009-10-22 11:58

正在瀏覽此版塊的會員