機箱博覽

[ 9236 主題 / 147624 回覆 ]

版塊介紹: 探討機箱設計、機箱周邊產品

版主:

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [請推介]mATX 機箱 for HTPC vrunrun 2009-11-16 2/1886 vrunrun 2009-11-16 19:11
  開箱文sharkoon temptation matx箱 附件  ...2 mantaiho 2009-11-12 16/8261 mantaiho 2009-11-16 18:30
  nc-2008 chancho 2009-11-16 0/1211 chancho 2009-11-16 17:39
  itx case -- $88 RMB only! 附件  ...2 maxbear 2009-11-14 17/5239 sunny_guy_cb 2009-11-16 14:47
  GTR foxconn RS233 有沒人知硬碟3.5裝係邊個位置? 愚生 2009-11-15 3/2748 muihin 2009-11-16 09:03
  有咩o野case防塵最好?  ...23 barton 2009-10-7 29/7235 pcnhkl 2009-11-15 19:52
  HAF922 數問...  ...2 Altezza64 2009-11-13 19/3060 lighting 2009-11-15 17:04
  想買silverstone SG03B (black) OSH 2009-11-14 3/2067 somesex 2009-11-15 01:14
  GxR Apevia左撇子機箱 開箱文上集+裝機圖下集 附件  ...2 andy1234 2009-11-11 15/5139 tekkaman 2009-11-14 13:50
  GIGABYTE 全橙色透明 CASE 好吸引下 mafeifei 2009-11-13 8/3656 muihin 2009-11-14 11:58
  聯力A70 CASE MOD[已完成] 附件  ...234 simplekk 2009-10-22 32/8310 simplekk 2009-11-14 10:31
  有無人用pc-k62箱裝水冷? seanchan 2009-11-13 0/1290 seanchan 2009-11-13 23:11
  有邊隻case既面板好易開? moliuguy 2009-11-13 5/1647 moliuguy 2009-11-13 21:15
  有冇d好好好細MATX CASE?? kit_12303 2009-11-7 5/2339 passby 2009-11-13 15:56
  最強風冷 haf922/haf932?  ...234 rexhui1225 2009-11-4 33/8333 simplekk 2009-11-13 11:20
  錯區貼,請刪 simplekk 2009-11-12 0/1150 simplekk 2009-11-12 21:11
  ITX Case with 5' inches ODD 附件  ...2 kmhung 2009-11-11 17/4623 muihin 2009-11-12 20:12
  有無師兄見到有得賣giga呢個箱?  ...23 L3C 2009-10-20 23/6608 Giroro伍長 2009-11-12 00:49
  請問那裡可開12cm case孔 NGNG請再來一次 2009-11-11 5/1687 NGNG請再來一次 2009-11-11 23:53
  轉貼,又一外星機箱,有LINK 奔走人 2009-10-26 8/3314 ken2135 2009-11-11 23:50
  請問那裡有裸跑架買? 附件  ...2 1357531 2009-11-2 17/3988 百萬傻炳 2009-11-11 22:37
  CM 33X系列開透側後>上212+~~冇有怕!! 附件  ...2 wah2006 2009-10-21 16/6038 ckah 2009-11-11 06:50
  一些問題:我的CM335.....要維修  ...2 y2k2005 2009-11-2 15/3776 ckah 2009-11-11 03:23
  請問Lian Li PC-V351 裝唔裝到風神段????  ...23 大樽生 2009-9-1 26/7520 ken2135 2009-11-10 20:08
  ATX CASE遇上ITX 附件  ...23 YellowBird 2009-11-5 21/5668 oman 2009-11-10 17:58

正在瀏覽此版塊的會員