機箱博覽

[ 9236 主題 / 147624 回覆 ]

版塊介紹: 探討機箱設計、機箱周邊產品

版主:

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [開箱]Cooler Master Elite 370 圖片附件  ...2 冰河 2011-5-8 11/8121 dc1138 2012-1-14 01:06
  [開箱][不專業開箱] Corsair 650D 圖片附件  ...23456..8 ironbluevision 2011-3-28 79/39795 shua2230 2012-1-13 23:45
  日本無音ITX機箱 圖片附件  ...234 smoke_cheese 2012-1-4 32/9323 shua2230 2012-1-13 23:43
  [開箱]itx LIAN LI PC-Q07B完成 圖片附件  ...234 jackwong717 2011-7-13 39/14684 jackwong717 2012-1-12 14:52
  不專業開箱Corsair800D 圖片附件  ...23456..14 corsair小白 2011-4-2 138/40210 lidoracing302 2012-1-12 14:34
  給ITX gamer o既忠告 (兼SG08勸Buy文)  ...234 Argon 2011-12-19 34/11554 Argon 2012-1-12 14:07
  CoolerMaster Eilte 310 個噪音好煩~有冇人用緊呢個機箱?? 圖片附件  ...2 backkom 2012-1-1 19/4114 ricerice 2012-1-12 07:44
  MOD版 corsair 機箱 附件  ...2 chung475 2012-1-6 11/3237 mingkobe 2012-1-12 07:33
  [開箱]Xigmatek Pantheon (黑色有窗版本)  ...23456..9 Cedric.W 2011-12-29 82/18694 kaaeloke 2012-1-12 03:29
  [教學]烏鴉3之發現新大陸!(only funny,唔是開箱)  ...2 mo 2012-1-5 17/5835 wa124 2012-1-12 03:15
  有咩機箱好介紹?? ch0001 2012-1-10 7/1655 wa124 2012-1-12 03:12
[開箱]Lian Li 聯力 PC-Q25 附件  ...2 symozart 2011-12-21 19/10853 symozart 2012-1-11 22:18
  機箱光管問題…… 圖片附件  ...234 sky32 2011-12-31 37/5191 tommykwan222 2012-1-11 20:14
  3R System K215 BK/S PRO with Blue LED 圖片附件  ...234 炎冬 2011-6-6 39/18106 garylam626 2012-1-10 23:43
  唔使MOD机可安裝240水泠排 davidlam007 2012-1-10 1/1401 wa124 2012-1-10 21:14
  Sharkoon 小戰神 MS120  ...2 123ttt 2012-1-8 11/6015 dg4602 2012-1-9 21:04
  [開箱]MSI CA-CX450 $230 附件  ...23456 UK-BBOY 2011-11-25 51/19145 swcwy 2012-1-9 20:52
  Pantheon 頂蓋冇隔塵? 圖片附件 icecream 2012-1-9 5/2250 icecream 2012-1-9 14:25
  [測試]MSI -CX450箱 使用報告 awai36 2011-12-31 7/4327 lsx@ 2012-1-9 11:12
  有冇CHING知邊到仲有 MINI -ITX Case (MD-100) 呢隻機箱賣? yarehk 2012-1-9 2/3649 yarehk 2012-1-9 10:52
  3 bay 5.25 iTX CASE(NAS CASE)!!!! 圖片附件 kevin169 2012-1-4 2/5091 acog 2012-1-9 05:59
  小弟想請教一下砌機機箱,風扇,火牛的心得.  ...2 玩具熊力奇 2012-1-9 12/2400 玩具熊力奇 2012-1-9 01:10
  请问而家边到仲有TJ07卖 lsx@ 2012-1-8 0/1260 lsx@ 2012-1-8 21:13
  【曬一曬】本人嘅機箱 圖片附件  ...23 eric6a01 2011-12-30 27/9356 Kundera 2012-1-8 19:30
  [問題]香港有無立人Q6賣? victorchuk622 2012-1-7 1/1610 lwwk 2012-1-8 18:31

正在瀏覽此版塊的會員