機箱博覽

[ 9236 主題 / 147624 回覆 ]

版塊介紹: 探討機箱設計、機箱周邊產品

版主:

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  [開箱]小弟第一隻聯力機箱 圖片附件  ...23 micchan218hk 2012-3-18 24/7635 米高 2012-3-23 12:24
  找尋细機箱 楓子 2012-3-17 8/2417 tyt01341 2012-3-22 20:28
  in win itx 機箱? java2 2012-3-22 2/1988 java2 2012-3-22 18:20
  求最平usb3 case Object704 2012-3-22 1/1265 wikiwiki 2012-3-22 12:55
  細板,大牛下置上置都ok,hd位90度入,防塵 機箱求介紹 tsz832000 2012-3-22 0/1076 tsz832000 2012-3-22 12:35
  一個垃圾箱...  ...2 pkfjjfkp 2012-3-20 12/3374 jimboy 2012-3-22 12:21
  [教學]火牛散熱係咪有問題?? 011lyil 2012-3-20 3/1812 wikiwiki 2012-3-22 09:39
  [測試]Enermax不一樣的設計機殼Fulmo伏魔悍將  ...2 台客兄 2012-3-20 15/5135 瘋癲的羔羊 2012-3-22 02:33
  Lian-Li PC Q15 圖片附件  ...2 dom 2012-3-20 13/5815 PCOLDMAN 2012-3-21 17:38
  [教學]求500蚊以下機箱~ 唔該各位^^  ...2 011lyil 2012-3-19 14/4183 victor1144 2012-3-21 03:52
  求1000$左右的細機箱 Frank 2012-3-20 5/1555 M生 2012-3-20 23:29
  K-62換中直立式鋁機箱,請推介  ...2 ShinG_hIn 2012-3-20 13/2206 johnchan123 2012-3-20 22:10
  生鏽 CM690 ... 圖片附件  ...2345 COD 2012-2-17 47/12812 133954202 2012-3-20 20:20
  機箱後插位... kenkendee 2012-3-20 9/1457 kiwa 2012-3-20 18:46
  主機板裸跑問題? davidhdphdp 2012-3-20 3/1406 latali 2012-3-20 12:11
  機箱問題 alex2283 2012-3-19 0/1144 alex2283 2012-3-19 10:05
  [教學]廢左大半功力既NZXT H2求救  ...2 kuuga1116 2012-3-10 15/5915 kuuga1116 2012-3-19 01:33
  正刀入手ITX HIFI機箱 + DC-ATX火牛 圖片附件  ...234 air2008 2012-2-12 34/16257 singchai 2012-3-19 00:17
  火牛可以上置可以下置既機箱  ...234 chung475 2012-3-12 38/5915 Jerryhk 2012-3-18 18:11
  NZXT switch 810 圖片附件  ...23456..7 ak8 2012-3-9 65/12236 瘋癲的羔羊 2012-3-18 16:10
  silverstone sg05問題...  ...2 davidhdphdp 2012-3-14 11/3845 mnrpqo 2012-3-17 17:57
  以下你地會選哪一隻 XJAPAN83 2012-3-16 3/1856 lcw1010 2012-3-17 16:52
  關於聯力配件~除0左搵A SIR訂~仲有冇其他地方有現貨賣? abc37 2012-3-16 6/1813 abc37 2012-3-17 01:15
  請問聯力有無全黑化既鋁箱? micchan218hk 2012-3-16 5/1605 GP03 2012-3-16 23:45
  [開箱]我又加入聯力同好會了:D,PC-V600F 專輯  ...2345 kingdun3284 2012-2-7 40/14153 LaZy8 2012-3-15 19:02

正在瀏覽此版塊的會員