機箱博覽

[ 9236 主題 / 147624 回覆 ]

版塊介紹: 探討機箱設計、機箱周邊產品

版主:

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  我見silverstone hk fb話RL02登場... yo15 2012-7-22 7/2931 sada14 2012-7-24 16:18
[教學]Elite310/334/335,揀邊隻好?!?!?!高手教路 牛肉圖圖 2012-7-22 8/3115 gary0916 2012-7-24 02:41
  小型直立機箱有USB3.0(插底板), 有咩介紹  ...2 soccerism 2012-7-22 12/3270 soccerism 2012-7-23 21:48
  原來LianLi都出左新itx case 7ming 2012-7-23 1/2062 7ming 2012-7-23 21:07
  仇人ITX Q07 圖片附件  ...23 jackwong717 2012-7-14 27/9856 nonstopnht 2012-7-23 20:43
  請問呢到有幾多位師兄用緊GELID DARKFORCE架? lamsingpak 2012-7-23 2/1220 lamsingpak 2012-7-23 20:41
  機箱前面既音效有好多雜音! jobylww 2012-7-23 0/1315 jobylww 2012-7-23 19:00
  尋找聯力PC-Q18配件 : PE-01 圖片附件  ...2 極臭~羽毛筆 2012-6-24 16/6368 lamchan2004 2012-7-23 15:28
  Lian Li Q09F 的HD 位 fbilly 2012-7-23 3/1696 fbilly 2012-7-23 13:44
  3隻CASE, 冇得比? 點選? 性格比邊隻好? dickxdv 2012-7-20 5/2178 !天之驕子! 2012-7-23 10:21
  CM430改裝一問 lcska02nkc 2012-7-21 4/1637 yuppies 2012-7-23 09:19
  玩ITX, 又想裝好多硬碟,聯力PC-Q18幫到你!  ...234 nnd 2012-7-19 33/11294 極臭~羽毛筆 2012-7-22 23:34
  Cooler Master 新靜音箱-- RC 650 附件  ...234 郵政總局 2012-7-5 39/12618 ncwken 2012-7-22 23:29
  Lian Li PC-V600F 艾迪 2012-7-22 1/1606 qaz11 2012-7-22 16:35
  想請問市面有無機箱係可以在前置面板裝多隻HDD的呢? 寫入讀出 2012-7-22 0/1049 寫入讀出 2012-7-22 11:48
  ]Lian-Li 新X系列-X2000FN  ...23 jackiefx 2012-7-19 23/6339 qaz11 2012-7-21 20:34
  轉:lian-li新作--A75,A76 jackiefx 2012-7-20 5/2756 0011ss22 2012-7-21 11:01
  CM690 第一代硬碟架購買 [N.H.K]anime 2012-7-21 0/1344 [N.H.K]anime 2012-7-21 01:25
  錯區 delete please aa10628 2012-7-21 0/1022 aa10628 2012-7-21 00:41
  [請教] Enermax Ostrog 機箱 附件 k-k 2012-7-20 7/2918 k-k 2012-7-21 00:25
  塊底板整完 又窮冇錢買箱 圖片附件  ...23 ivanpwy 2012-7-18 26/5459 cctt 2012-7-20 23:12
  想買CM隻690 II Plus  ...2 kelvin0623 2012-7-11 10/2761 Sam_Chung 2012-7-20 22:20
  求機箱意見 荷蘭橙 2012-7-17 3/1063 sada14 2012-7-20 20:41
  請問LIAN LI PC8FI dickxdv 2012-7-20 0/1553 dickxdv 2012-7-20 09:30
  ~深度問題~ 一針見血 2012-7-19 2/1362 一針見血 2012-7-19 23:33

正在瀏覽此版塊的會員