液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  剛剛新裝的水冷~ 附件  ...2 love9you1314 2009-10-8 12/5003 i@back 2009-11-28 17:36
  新手請教UV 打燈SETUP 附件 bearx 2009-11-20 8/3038 pk00892000 2009-11-28 01:16
  DIY 手工 PC (窮人)水冷散熱組(1)  ...2 超級皮卡丘 2009-11-26 10/5016 pk00892000 2009-11-28 01:14
  上水換機箱 alphanut 2009-11-26 5/1985 K_C_ 2009-11-26 14:57
  邊隻NB block可以... simplekk 2009-11-19 5/1929 Terence-Tam 2009-11-25 14:49
  silverstone TJ07 唔知仲有冇得賣同幾錢呢  ...23 kaifung 2009-11-20 29/5574 jeff_extergo 2009-11-22 13:32
  IGAME 275 可以用邊隻FULL WATER BLOCK? Lelouchvi 2009-10-26 4/2146 Lelouchvi 2009-11-19 21:44
  想問一下同一條水道用兩個泵問題 felixku 2009-11-19 8/2314 jeff_extergo 2009-11-19 21:42
  CM HAF 922 想上水..但又唔想開頂  ...2 kaifung 2009-11-14 15/4530 jeff_extergo 2009-11-17 17:04
  新手水道問題請大佬幫手  ...2 M1167 2009-11-16 10/3069 CWPP 2009-11-17 01:10
  水冷新手 @ i7 920 附件  ...23 way 2009-11-15 29/5447 simplekk 2009-11-16 16:32
  Zalman RESERATOR 1 V2水冷好吾好? 附件 CQB_R 2009-11-15 4/3405 蔥頭 2009-11-16 11:27
  關於水冷的一堆問題…  ...2 SamuelNSH 2009-11-15 18/3491 simplekk 2009-11-16 08:32
  新手上水..... mclarenfung 2009-8-19 7/2385 mclarenfung 2009-11-16 00:47
  i7 + PC-7 玩水冷 odiepooky 2009-11-14 6/2740 jeff_extergo 2009-11-15 20:51
  有無人用pc-k62箱裝水冷? seanchan 2009-11-13 8/2534 felixku 2009-11-14 23:15
  Microcool Banchetto 101 上水 附件  ...234 aftergood 2009-11-9 33/7919 aftergood 2009-11-14 22:17
  Chiller 製冷機討論帖 附件 精華 1  ...23456..7 sunderstan 2009-10-19 60/26865 sunderstan 2009-11-13 11:31
  black ice排怪現象...  ...23 simplekk 2009-11-11 24/5409 simplekk 2009-11-13 00:43
  關於頂開360排問意見... 附件  ...2 simplekk 2009-11-10 18/3826 simplekk 2009-11-12 23:37
  有冇人知E個係咩黎? acetylene1551 2009-11-10 9/2695 felixku 2009-11-11 18:28
  邊隻VGA CORE水冷頭好? simplekk 2009-11-10 4/1988 simplekk 2009-11-11 09:44
  請問各師兄GTX275 Block [cpss]crabcrab 2009-11-9 1/1601 k2t4 2009-11-10 09:03
  平平的水冷介紹 happypoon 2009-11-8 7/2219 happypoon 2009-11-9 21:02
  想問大家有無平平地既水冷介紹??? 附件  ...23 wlckenny 2009-11-3 23/5954 ngszewai 2009-11-9 10:58

正在瀏覽此版塊的會員