液冷降溫

[ 4749 主題 / 121671 回覆 ]

版塊介紹: 液體冷卻,深度降溫

版主: tonychoi

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  i7上水心得  ...23 kimball 2009-11-11 26/7926 milla 2009-12-29 16:48
  上水用什麼機箱好~ 附件  ...234 love9you1314 2009-12-17 37/7853 3R1C 2009-12-29 10:30
  有乜計令隻泵同個箱既共震聲減低  ...2 simplekk 2009-12-26 10/3030 s108186 2009-12-29 03:18
  公版5770既hs對角係幾mm? 3R1C 2009-12-27 2/1752 3R1C 2009-12-27 21:47
  DEL  ...2 lauwingtsun 2009-12-26 10/3455 leungwaiyin 2009-12-26 22:06
  K-62新手上水 附件  ...23 Altezza64 2009-12-25 28/6600 Altezza64 2009-12-26 13:18
  [開箱文]激毒毒物!! EK Supreme GOLD Limited Edition! 附件  ...2345 sunderstan 2009-9-28 47/13482 3R1C 2009-12-24 22:58
  心大心細唔知玩唔玩水好,!已定立了初部水冷list~在62#  ...23456..9 luk015 2009-12-12 88/13429 3R1C 2009-12-24 22:57
  淘寶訂左好多野, 今日到左,已有相 附件  ...23456..8 simplekk 2009-12-4 75/17030 ringojim8 2009-12-24 22:49
  最後水冷list,幫幫眼,準備訂  ...234 luk015 2009-12-13 31/6628 ringojim8 2009-12-24 22:48
  呢排忙完~又有新搞作~~  ...234 xblwk 2009-12-17 36/7533 ringojim8 2009-12-24 22:46
  膠膠問題,新手必睇,有心得既師兄入黎解答  ...234 simplekk 2009-12-17 32/5849 ringojim8 2009-12-24 22:46
  【開箱文CoolIt System Boreas 12 TEC Chiller】 附件 精華 2 帖子被加分  ...23456..15 highflyer 2009-9-24 142/62145 ringojim8 2009-12-24 22:45
  Larkooler水冷套裝 上左水LA ^^ 所有report而出 支持下~~ 附件  ...23456..12 lwyk 2009-7-20 115/27775 ringojim8 2009-12-24 22:44
  新手用CM690上水-D5+LUNA+360+240+VGA - 100%完成度(更新在#11) 附件  ...234 3R1C 2009-12-19 39/9423 3R1C 2009-12-24 17:12
  DDC 10w真係易死...上左幾日就死左- -....  ...2 luk015 2009-12-21 15/4957 byleung 2009-12-24 12:37
  可以幫我睇下個list ok 嗎? 附件  ...2 B-52 2009-12-18 17/3969 rxooo 2009-12-22 09:12
  急問幾個水冷問題,問埋上水 附件 luk015 2009-12-19 7/2180 hamsterspeed 2009-12-21 00:27
  C兄入來幫我 睇我個LIST點?  ...2 somee3838 2009-12-16 15/2815 luk015 2009-12-19 10:10
  之前係淘寶訂落D野,今日部份到左我手 附件  ...2 luk015 2009-12-17 11/3349 luk015 2009-12-18 18:33
  [開箱]Koolance COV-RP450 附件 淆底 2009-11-7 7/4730 i@back 2009-12-17 17:03
  水冷頭最平幾多? franklee006 2009-12-17 2/1845 somee3838 2009-12-17 16:37
  Cooler Master R120 水冷 附件 hohf1980 2009-12-15 3/2710 k2t4 2009-12-16 20:12
  新手玩水問意見  ...234 leungwaiyin 2009-12-14 30/5428 simplekk 2009-12-16 12:25
  gpu上水,ram淨用散熱片,夠散嗎? 附件  ...2 3R1C 2009-12-13 12/3646 candychan611 2009-12-16 12:03

正在瀏覽此版塊的會員