NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  hp mini 311 vs samsung n510 附件  ...23456..7 son110011 2009-10-12 69/16112 west999 2009-10-21 07:54
  Sony VAIO X is announced!!!  ...234 fkf 2009-10-8 36/8969 rayngwm 2009-10-21 01:26
  唔知有無大大買過呢部NETBOOK 附件  ...2 leung1610 2009-10-19 11/3913 ypco 2009-10-21 00:45
  HKEPC 新聞果隻 Acronis True Image Home 2010 NETBOOK EDITION 邊度有得賣 ? 身懷六甲 2009-10-17 3/2524 lnchu 2009-10-20 22:07
  N120 netbook 防毒軟件 kentangsk 2009-10-10 6/2364 kentangsk 2009-10-20 17:54
  VIAO X 今晚十二點正預售開始  ...2345 rayngwm 2009-10-17 46/9952 rayngwm 2009-10-20 13:30
  HP 2140+SSD 用電量問題 Athlon神64 2009-10-18 2/1425 David Kirk 2009-10-20 13:15
  而家買NETBOOK 有無野送?? teamsanwa 2009-10-19 4/1784 wongfung 2009-10-19 21:10
  請問n120個webcam點可以用係live messenger? 1357531 2009-10-19 5/1592 1357531 2009-10-19 20:43
  (eng)Lenovo S12 ion 22nd喺日本有售!? alanchankw 2009-10-19 0/1702 alanchankw 2009-10-19 19:34
  lenovo 點樣可以還原或洗機 fungwilson 2009-10-19 9/19771 s20021139 2009-10-19 18:37
  有冇人用緊Acer Aspire One D150-1Bb??? 5876940 2009-10-18 6/2216 5876940 2009-10-19 17:52
  請問N120 個ram蓋點拆出黎?? shunfat 2009-10-9 2/1624 a_tung 2009-10-19 14:53
  問問 Lenovo S12 拆 keyboard 問題 bluesheet 2009-10-19 2/2245 killer_queen 2009-10-19 14:53
  想問三叔N120 會唔會跟Win7? bekenar 2009-10-10 1/1678 kingi 2009-10-19 14:31
  強制改變屏幕解析度軟件[附教學][Q&A] 附件 精華 1 帖子被加分  ...23456..11 kinsang_lee 2009-10-4 106/62458 kingi 2009-10-19 14:29
  請問一下~ netbook個Mon個鏡面.可不可以移去  ...2 Fourth 2009-10-1 11/3060 kingi 2009-10-19 14:21
  五大netbook免费優化必用軟件  ...2 jfb 2009-10-6 12/7606 kingi 2009-10-19 14:20
  samsung n120 Creamy 2009-10-12 3/1855 kingi 2009-10-19 14:18
  用netbook 睇dvd 有冇問題?  ...2 bbkin 2009-10-17 18/3208 kingi 2009-10-19 14:13
  可唔可以教我點樣set 部netbook 同電腦 share file 呀  ...2 kelvin511 2009-10-15 15/3629 kelvin511 2009-10-18 20:01
  有冇人知邊度有NC10詳細改3G+GPS教程 myc93 2009-10-18 0/1234 myc93 2009-10-18 19:33
  用windows 7 用唔到netvigator everywhere??  ...2 ggwaisan26 2009-10-14 11/8157 雅仔 2009-10-18 19:29
  Sony 將會出最強netbook  ...2345 Mathk 2009-10-13 42/11350 rickyso 2009-10-18 13:43
  想買部3千左右的netbook 神風綿羊 2009-10-15 3/2061 todd72727 2009-10-17 23:20

正在瀏覽此版塊的會員