NetBook 族群

[ 7499 主題 / 89133 回覆 ]

版塊介紹: 輕巧便攜式sub notebook

版主: teasee, chow1001

收起/展開

子版塊

Eeepc 專區

任何有關eeePC的用家心得交流

版主: chow1001

2818 / 33950

部1101ha 慢得驚人!

kenedly - 2013-8-30 09:54
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  我想問Netbook既ION LE打機勁d定CULV with 獨立display勁d?  ...2 tommyhui 2009-10-22 18/6443 dougdd 2009-10-24 21:43
  我朋友的舊notebook和現在netbook差多少?  ...2 tklamtklam 2009-10-21 10/3638 rockyw 2009-10-24 17:46
  有冇控制電壓軟件用到係Atom? mh使者 2009-10-24 1/1343 campbell 2009-10-24 16:55
  請問 win7 netbook? 附件  ...2 ryan_1026 2009-10-23 15/4646 kinsang_lee 2009-10-24 15:20
  係咪所有NetBook都得1條RAM槽? 尹天仇 2009-10-21 7/3136 dvd-rw 2009-10-24 11:20
  應該岩netbook用 附件 kensoulee 2009-10-23 4/2890 dvd-rw 2009-10-24 11:19
  發現HP 311 圖像卡不是ION lvv 2009-10-20 2/3076 amd886 2009-10-24 08:51
  有冇人用過amazepc既netbook,$1800包6 cell 低唔低?  ...2345 yohoman0000 2009-10-14 44/12311 blue_label6455 2009-10-24 00:12
  入手n140,,但...  ...2 神風綿羊 2009-10-20 18/5808 kellychen 2009-10-23 22:12
  HP mini 311, Samsung N510, N140 or Acer Timeline 1810TZ  ...2 vincent8888 2009-10-18 10/4774 中田心 2009-10-23 20:54
  10'mon你會要1024*600定1366*768?  ...234 jfb 2009-10-4 30/8445 amd886 2009-10-23 20:37
  HP mini 110 點用SIM卡上網? vvv1234 2009-10-22 2/4258 amd886 2009-10-23 20:34
  膽粗分解【山寨機】 附件  ...23456..7 porkpig 2009-10-10 69/22576 beawer2323 2009-10-23 16:44
  用緊s9/s10既朋友仔...你舊電用到幾耐??  ...2 chowsiuhing__ 2009-10-22 11/3281 mbwai 2009-10-23 16:18
  Lenovo S10-2/S12 又有學生offer 附件 jasonchansouth 2009-10-19 8/4705 Wah On 2009-10-23 13:16
  Point of View Mobii ION 230  ...23 kevinlaw 2009-10-21 22/6189 kevinlaw 2009-10-23 12:52
  HP 2140 終於有windows 7 既driver 啦~! bondleung 2009-10-22 3/3675 bondleung 2009-10-23 12:31
  Lenovo S10-2 能否用 S9/S10 3 cell battery? YCWong 2009-10-20 5/2957 heartshare 2009-10-22 21:50
  net note 難定界 : 13.3 寸 山寨 netbook 附件  ...234 primordia 2009-10-21 31/9813 heartshare 2009-10-22 21:49
  小弟唔識野, 想用舊筆電換NETBOOK  ...23 imbecile 2009-10-14 24/5329 wingapple 2009-10-22 19:34
  有幾多人打算買sony X  ...2345 franklee009 2009-10-15 48/11611 wingapple 2009-10-22 19:25
  Vaio X 十一月中應該到貨 - 最新消息: 貨到了!!!  ...2 rayngwm 2009-10-20 11/3759 測試部 2009-10-22 18:32
  Question about HP quicksync for HP mini 5101 WWTLS 2009-10-21 0/1333 WWTLS 2009-10-21 21:53
  Olevia X11a mj12 2009-10-18 1/1624 mo999999 2009-10-21 15:00
  其實有冇的山寨機有HSPDA? 真.史提御姐 2009-10-20 4/2091 Ezra 2009-10-21 14:31

正在瀏覽此版塊的會員