外置儲存

[ 9677 主題 / 71910 回覆 ]

版塊介紹: (光碟燒錄、可攜記憶體)

版主: *空缺中*

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  USB 3.0裝windows 7 有問題嗎? gustlee 2011-12-26 7/2695 mini_z_racer 2011-12-28 13:13
  [隨身碟]想買USB3.0手指, 有沒推介嗎? 8-16GB 炎冬 2011-12-27 0/1544 炎冬 2011-12-27 22:55
  求平靚正外置Blu-Ray Combo edwardso 2011-12-27 0/1480 edwardso 2011-12-27 19:01
  用 NAS mirror raid 去 BT 會否兩隻 HDD 一齊傷? dls2046 2011-12-24 6/2093 dls2046 2011-12-27 10:55
  舊IDE 硬碟...  ...2 manman1998 2011-12-18 10/3122 Kira-Yamato 2011-12-26 23:33
  STARAM 8GB @ USB 2.0 圖片附件 ekchk 2011-12-25 1/1854 migoto 2011-12-26 14:17
  DSM webui 入唔到,點 restart 部 DS710? dls2046 2011-12-25 1/1210 edgeyim 2011-12-26 02:09
  mSata 1.8" 用的USB 3.0 外置硬碟盒 圖片附件 GaiGai 2011-12-24 3/3154 GaiGai 2011-12-24 23:25
  DVD5_DVD_9_DVD10_DVD18 forget 2011-12-23 2/1569 yupikachu 2011-12-24 22:30
  沒有內置 sata , 只有 USB 頭的外置 harddisk martinnitram 2011-12-22 2/2260 martinnitram 2011-12-24 12:39
  想買外置2TB hd,用來儲存高清MKV電影,各位師兄可否幫幫忙,thx! iceman87319 2011-12-6 8/2682 13709394 2011-12-24 12:19
  1TB 外置硬碟推介 manhk123hk 2011-12-23 1/1919 Wah On 2011-12-24 11:51
  Micro-SDHC 32GB 選擇恐懼症 求醫生 !  ...2 犯人唔得尊 2011-12-22 10/3215 aa4boy 2011-12-24 02:54
  a-data sdhc 係咪終生保?  ...2 Poissons 2011-12-18 10/2534 kim_168 2011-12-23 22:51
  check USB手指問題? kim_168 2011-12-23 0/1412 kim_168 2011-12-23 22:01
  ADATA N005 PRO 係咪有BUG LOL? 圖片附件 DoubleJeopardy 2011-12-23 1/1510 evan198202 2011-12-23 15:45
  Adxta 支N005 8G USB 手指 圖片附件 andy1234 2011-12-22 2/2248 andy1234 2011-12-23 11:10
  HP P410 可唔可以用係 DIY desktop board??? P00RGUY 2011-12-14 2/1478 Zeya 2011-12-23 04:31
  lightscribe 光碟 wongtyaa 2011-12-17 2/1330 kuching 2011-12-22 15:16
  scandisk cruzer contour 8GB usb flash死左 zenchiu 2011-12-20 1/1555 nissin 2011-12-22 03:56
  [記憶卡]TF card (MicroSD) Lock 左... 圖片附件  ...2 JVC 2011-12-4 14/4686 ypco 2011-12-21 12:52
  請問Micro SD卡Class 10有邊幾間廠出? 圖片附件  ...2 nnd 2011-12-11 19/5879 inori 2011-12-20 21:13
  星期六日去黃金買S102PRO....有冇人夾份先?? (大家係度搵隊友啦~)  ...2 Mr_devil 2011-12-16 18/4849 alax 2011-12-20 14:50
  Synology NAS 升級, HDD更換問題 p0486 2011-12-18 3/4638 edgeyim 2011-12-20 10:19
  求意見 - Q牌/S牌 操作介面  ...2 worldcat 2011-12-18 14/3520 happyt610 2011-12-19 21:42

正在瀏覽此版塊的會員