散熱特區

[ 14806 主題 / 196599 回覆 ]

版塊介紹: 風冷、散熱器、風扇

版主: tonychoi, hkarmy01

 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  USB to 3/4 Pin 轉頭 XJAPAN83 2014-7-4 3/1746 BEpsilon 2014-7-9 19:55
  靜音箱應該配咩風扇好? kwokut 2014-7-7 4/1860 fanchiuho 2014-7-9 16:16
  散熱 同 安靜 點樣取得平衡? ddtestic 2014-7-7 2/1635 lyh1993 2014-7-9 07:57
  係IHS問題定我裝散熱器手勢差? 圖片附件 whk1992 2014-7-5 8/2302 awc1 2014-7-8 06:32
  唔想用120V換咩好  ...23456..8 20111029 2014-7-3 72/12928 AL131 2014-7-7 15:10
  [風扇]2入2出, 風扇推介? raylui88 2014-7-6 1/2040 killuer_edwin 2014-7-6 13:50
  [散熱器]由風神鍛(舊)轉呢隻點睇呀? rexhome2 2014-6-15 8/3251 紅豆湯圓 2014-7-4 22:12
  [散熱器]求12CM風扇介紹 amkogtc 2014-6-28 2/2340 amkogtc 2014-7-4 20:58
  i5-2400 7x度,正常嗎??? 圖片附件  ...2 spiderrx 2014-6-26 12/3816 awc1 2014-7-4 16:09
  [散熱器]請問A SHOP賣既GELID Icy Vision 啱唔啱R9 290用?  ...2 ~揚~ 2014-7-2 15/4756 ramonmak 2014-7-4 10:28
  [散熱器]Antec)KuHLER H2O 550  ...23 卡洛斯牛頓 2014-6-30 22/6481 卡洛斯牛頓 2014-7-1 22:14
  i7-4930K散熱問題  ...2 heroine6940 2014-7-1 13/3462 heroine6940 2014-7-1 17:57
  [風扇]DIY 桌上風扇 圖片附件  ...23 hkbaby 2014-6-18 25/7616 酸到暈 2014-7-1 16:56
  各位師兄用咩方法塗散熱膏?  ...23 lakerslakers 2014-6-28 24/6200 Restinpeace 2014-6-30 19:20
  GEILD ICY VISION 螺絲可以去邊度配....... 圖片附件 yukashing 2014-6-29 6/2123 yukashing 2014-6-30 19:02
  [風扇]SilverStone 穿甲彈 邊隻用黎打排好邊隻用黎抽入  ...2 awc1 2014-6-24 14/5799 small2_2 2014-6-29 10:59
  有關IBM原廠6000轉FUN  ...2 口o口 2014-6-15 12/3375 口o口 2014-6-28 00:52
  [風扇]想問下機頂抽出既風扇推介  ...2 lam33369369 2014-6-27 18/3888 bishop168 2014-6-28 00:07
  求12CM抽入風扇推介 cheuk3 2014-6-27 1/1876 梁瀚文 2014-6-27 17:01
[風扇]刚把cm 212 plus的Blade Master扇换成SickleFlow扇,不懂好不好? theklf 2014-6-25 6/3754 yeungj4567 2014-6-26 00:21
  14cm12CM davidlam007 2014-6-25 6/1883 DeFiniLoGy 2014-6-25 14:02
  [風扇]Enermax tb silence 12CM fatman 2014-6-25 1/2122 AL131 2014-6-25 14:02
  請問有冇機箱前置 12CM 風扇隔塵網可以比較易拆出黎清洗 ? wilson99hk 2014-6-14 9/3404 JimmyLuk 2014-6-25 02:51
  求抽力強14CM風扇推介 johnchan985 2014-6-24 3/1999 JimmyLuk 2014-6-25 02:47
  [散熱器]$200左右散熱器推介 >bb< 2014-6-24 6/2702 don7781 2014-6-25 02:44

正在瀏覽此版塊的會員