數碼廣播

[ 15348 主題 / 160197 回覆 ]

版塊介紹: 探討數碼廣播硬體/軟體及技術

版主: hklam

收起/展開

子版塊

節目資訊 (今日: 1)

電視節目內容, 節目資訊及其他未能分類的相關討論.

1414 / 150383

TVB 新聞記者/主播/報道/天氣報 ...

hss9860 - 6 分鐘前
 類型 作者/時間 回覆 查看 最後發表
  明明都係同一個發射站,點解channel 37就係特別弱? KinKong 2009-3-4 4/2220 PN420 2009-3-4 23:33
  在vista 可否像XP中,dvbviewer出晒所有香港字 coca279 2009-3-4 2/2027 coca279 2009-3-4 20:51
  請問仲有冇 compro x800 用家? 附件 kevinkok 2009-3-4 1/2233 kevinkok 2009-3-4 20:21
  Dvbviewer出新字幕好差(有殘點),有冇高手解決? 附件 coca279 2009-3-4 2/2347 hklam 2009-3-4 19:15
  ZMT-620FTA 有新firmware BUG idtv 2009-2-28 2/2341 idtv 2009-3-4 18:09
  取消  ...23 o99090 2009-3-1 23/7469 IPC 2009-3-4 17:52
  已解決  ...2 好肚餓 2009-3-3 15/5586 bchung 2009-3-4 17:08
  9300GE硬解問 p420lch3 2009-3-4 1/2414 byleung 2009-3-4 17:02
  MTV 3000 / MTV 3500  ...234 家@香港 2009-2-20 32/15283 sam2004 2009-3-4 15:02
  我用 USB 手指錄影,如何連字幕都錄埋? 蕭美鳳 2009-2-27 4/2575 kk911 2009-3-4 14:18
  有冇其他程式睇到WTV format? raytsui00 2009-3-4 0/2348 raytsui00 2009-3-4 13:19
  有冇人買左 eight 500G 盒仔?有野唔明...... cshsimon 2009-3-3 8/2520 wallwall 2009-3-4 12:07
  佳的美 tv8808 入手短評[加了相] 附件  ...23 kkjason 2009-3-2 25/16909 kkjason 2009-3-4 11:24
  機頂盒... 錄影 頭計通 2009-3-2 4/2453 愛綠茶的熊貓 2009-3-4 11:21
  佳的美TV8808最新 firmware Ver 2.2 ksw1973 2009-3-3 5/5599 levin86 2009-3-4 11:06
  olevia機頂盒開唔到機..  ...2 knlkf 2009-3-1 15/5355 wxds123 2009-3-4 10:39
  Any problem with AMD chip + N card when watching Digital TV ykchow 2009-3-3 4/2168 yavniel 2009-3-4 02:49
  請問高清台是幾多mhz 至幾mhz?? 附件  ...23 bee8013 2009-3-1 22/8557 BenMKLau 2009-3-4 00:26
  OLEVIA ZMT-620FTA 軟體版本 1.9.2更新功能 noname1 2009-2-27 6/4931 sg_sling 2009-3-4 00:06
  DVB Viewer 看了幾分鐘自動停機!  ...2 Midas 2009-3-2 10/4395 Midas 2009-3-3 23:55
  屋企大廈數碼信號又有問題  ...2 pakchi70 2009-3-3 11/4368 forumuser 2009-3-3 23:12
  有冇人高清手指長開24X7?  ...2 Coach 2009-3-2 14/4579 Oops 2009-3-3 23:10
  有無magic-pro用家係度? 附件 DraGoNxHK 2009-3-3 6/2696 smallant 2009-3-3 23:09
  P4舊機想化身機頂盒 棋靈王~藤原佐為 2009-3-3 7/3062 byleung 2009-3-3 21:25
  有冇人share n卡+purecode 個 setting shift2 2009-3-3 1/2047 shift2 2009-3-3 21:24

正在瀏覽此版塊的會員