Board logo

標題: 1055 T 125W 超到3.9 4GHZ 真係好難上 [打印本頁]

作者: 1fgrgm    時間: 2012-8-25 12:13     標題: 1055 T 125W 超到3.9 4GHZ 真係好難上

1055 T 125W 超到3.9   4GHZ  真係好難上


上4GHZ   我E粒5好體質1.488先上到3.9  上4GHZ  1.53先得



Uploaded with ImageShack.us

用緊CM  V10      M4A89GTD-PRO    牛  AX650

只超CPU RAM  冇超到

NB  我行自動  會5會太低
作者: ip4368    時間: 2012-8-25 13:35

回復 1# 1fgrgm

now ur ram running 580?
作者: 今晚打老鼠    時間: 2012-8-25 13:35

睇唔到張相,FSB幾多?
作者: 1fgrgm    時間: 2012-8-25 14:16

睇唔到張相,FSB幾多?
今晚打老鼠 發表於 2012-8-25 01:35 PM



    13.5x289
作者: 1fgrgm    時間: 2012-8-25 14:17

回復  1fgrgm

now ur ram running 580?
ip4368 發表於 2012-8-25 01:35 PM



    1580   4條1600
作者: 今晚打老鼠    時間: 2012-8-25 14:46

回復 4# 1fgrgm

先試下3.8GHZ 250X15先
作者: 1fgrgm    時間: 2012-8-25 14:53

回復  1fgrgm

先試下3.8GHZ 250X15先
今晚打老鼠 發表於 2012-8-25 02:46 PM



    我塊板最多14倍頻  5知粒u定板問題
作者: ip4368    時間: 2012-8-25 15:59

本帖最後由 ip4368 於 2012-8-25 16:00 編輯

回復 7# 1fgrgm

both do not have problem, 1055t not be only max have 14, 14 is set by factory, try 14x286, ram will not have big different
作者: matthew1130    時間: 2012-8-25 19:46

1055T 唔係BLACK EDITION
倍頻幅度唔大....
會唔會係RAM超唔起?
一搞外頻好多野要試清楚
作者: kyip    時間: 2012-8-25 23:38

張相D字細到.....

一搞外頻就要睇埋NB, CPU VDD 同NB VDD....
試左倍頻先啦
作者: lyh1993    時間: 2012-8-26 03:05

主頻得2.8 一定有番咁上下難超嫁啦
作者: kit91097    時間: 2012-8-26 13:42

我個粒1055T 都麻麻地..... 3.5G只需1.25V....但一到3.85就要1.464V
作者: matthew1130    時間: 2012-8-29 14:39

我個粒1055T 都麻麻地..... 3.5G只需1.25V....但一到3.85就要1.464V
kit91097 發表於 2012-8-26 13:42



愈高頻,電壓都幾何級數咁上
仲要有時超唔到就真係點電都上唔到去
加幾多電都照藍比你睇
作者: xyz#    時間: 2012-8-31 19:17

嘩! 咪好熱氣???
作者: chew123    時間: 2012-8-31 19:25

嘩 粒野幾多度
作者: yoyo348    時間: 2012-8-31 23:54

嘩! 咪好熱氣???
xyz# 發表於 2012-8-31 19:17



    我粒1155T 要用V8GT.…
作者: ykmran    時間: 2012-9-1 00:09

我粒960t爆6用silver arrow都嫌熱
作者: Sam_Chung    時間: 2012-9-1 01:59

我粒960t爆6用silver arrow都嫌熱
ykmran 發表於 2012-9-1 00:09



    請問ching 用咩軟件睇溫度?

我都係用1055T,小超至3.0
作者: yoyo348    時間: 2012-9-1 02:23

我粒960t爆6用silver arrow都嫌熱
ykmran 發表於 2012-9-1 00:09



    玩AMD 既樂趣
作者: cleverandy    時間: 2012-9-1 20:13

13.5x289
1fgrgm 發表於 2012-8-25 14:16

有機會你個NB吳夠電,所以外頻上吳到甘高
同埋係果時超到幾多度?愈熱要愈多電,同埋愈吳穩定
你上到1.53V要小心散熱方面,太熱太多電好易縮同熱當
作者: cleverandy    時間: 2012-9-1 20:14

樓主係諗吳諗住長行?1.45V以上就吳好長行同燒機
作者: 1fgrgm    時間: 2012-9-1 20:21

樓主係諗吳諗住長行?1.45V以上就吳好長行同燒機
cleverandy 發表於 2012-9-1 08:14 PM



    NB吳夠電     比多少電好
作者: cleverandy    時間: 2012-9-1 21:44

NB吳夠電     比多少電好
1fgrgm 發表於 2012-9-1 20:21

加一至三格試下,注意NB散熱
作者: ykmran    時間: 2012-9-2 01:58

請問ching 用咩軟件睇溫度?

我都係用1055T,小超至3.0
Sam_Chung 發表於 2012-9-1 01:59



    speedfan
作者: paxon.to    時間: 2012-9-2 23:17

我粒95W 1055T只係超到3.6G
作者: dsgod    時間: 2012-9-4 14:28

我1055T  長行 270*14 算.....用緊880G底板
上280 好唔隱定





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2