作者: 1fgrgm 時間: 2012-8-25 12:13 標題: 1055 T 125W 超到3.9 4GHZ 真係好難上
1055 T 125W 超到3.9 4GHZ 真係好難上
上4GHZ 我E粒5好體質1.488先上到3.9 上4GHZ 1.53先得

Uploaded with ImageShack.us
用緊CM V10 M4A89GTD-PRO 牛 AX650
只超CPU RAM 冇超到
NB 我行自動 會5會太低
作者: ip4368 時間: 2012-8-25 13:35
回復 1# 1fgrgm
now ur ram running 580?
作者: 今晚打老鼠 時間: 2012-8-25 13:35
睇唔到張相,FSB幾多?
作者: 1fgrgm 時間: 2012-8-25 14:16
13.5x289
作者: 1fgrgm 時間: 2012-8-25 14:17
1580 4條1600
作者: 今晚打老鼠 時間: 2012-8-25 14:46
回復 4# 1fgrgm
先試下3.8GHZ 250X15先
作者: 1fgrgm 時間: 2012-8-25 14:53
我塊板最多14倍頻 5知粒u定板問題
作者: ip4368 時間: 2012-8-25 15:59
本帖最後由 ip4368 於 2012-8-25 16:00 編輯
回復 7# 1fgrgm
both do not have problem, 1055t not be only max have 14, 14 is set by factory, try 14x286, ram will not have big different
作者: matthew1130 時間: 2012-8-25 19:46
1055T 唔係BLACK EDITION
倍頻幅度唔大....
會唔會係RAM超唔起?
一搞外頻好多野要試清楚
作者: kyip 時間: 2012-8-25 23:38
張相D字細到.....
一搞外頻就要睇埋NB, CPU VDD 同NB VDD....
試左倍頻先啦
作者: lyh1993 時間: 2012-8-26 03:05
主頻得2.8 一定有番咁上下難超嫁啦
作者: kit91097 時間: 2012-8-26 13:42
我個粒1055T 都麻麻地..... 3.5G只需1.25V....但一到3.85就要1.464V
作者: matthew1130 時間: 2012-8-29 14:39
愈高頻,電壓都幾何級數咁上
仲要有時超唔到就真係點電都上唔到去
加幾多電都照藍比你睇
作者: xyz# 時間: 2012-8-31 19:17
嘩! 咪好熱氣???
作者: chew123 時間: 2012-8-31 19:25
嘩 粒野幾多度
作者: yoyo348 時間: 2012-8-31 23:54
我粒1155T 要用V8GT.…
作者: ykmran 時間: 2012-9-1 00:09
我粒960t爆6用silver arrow都嫌熱
作者: Sam_Chung 時間: 2012-9-1 01:59
請問ching 用咩軟件睇溫度?
我都係用1055T,小超至3.0
作者: yoyo348 時間: 2012-9-1 02:23
玩AMD 既樂趣
作者: cleverandy 時間: 2012-9-1 20:13
有機會你個NB吳夠電,所以外頻上吳到甘高
同埋係果時超到幾多度?愈熱要愈多電,同埋愈吳穩定
你上到1.53V要小心散熱方面,太熱太多電好易縮同熱當
作者: cleverandy 時間: 2012-9-1 20:14
樓主係諗吳諗住長行?1.45V以上就吳好長行同燒機
作者: 1fgrgm 時間: 2012-9-1 20:21
NB吳夠電 比多少電好
作者: cleverandy 時間: 2012-9-1 21:44
加一至三格試下,注意NB散熱
作者: ykmran 時間: 2012-9-2 01:58
speedfan
作者: paxon.to 時間: 2012-9-2 23:17
我粒95W 1055T只係超到3.6G
作者: dsgod 時間: 2012-9-4 14:28
我1055T 長行 270*14 算.....用緊880G底板
上280 好唔隱定

