作者: wingyam 時間: 2012-3-9 02:02 標題: 發現左塊窮人970 EXT3原來超吾到外頻 [已解決]
本帖最後由 wingyam 於 2012-3-10 19:49 編輯
CPU: 960T
RAM: G.SKILL 1600 CL9 4GX2
宜家行緊3.6G,都係升倍頻超....
但宜家想試下升外頻試下,點知試左好多次點較都開吾到機


已經升左最新BIOS問題一樣,究竟係咪塊板有問題
作者: jclub 時間: 2012-3-9 02:55
你 Ram 既除頻比例係幾多? 或者你試吓降一降低佢先
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 07:16
你係咪頂死左ram頻。。。
你超外頻會令ram頻都超埋,你條ram頂唔到就開唔到機
除下頻先
作者: 陳豪 時間: 2012-3-9 08:32
我都用緊呢塊野,其待report
作者: wingyam 時間: 2012-3-9 09:31
試過降頻情況一樣


作者: singchai 時間: 2012-3-9 09:39
有冇鎖死PCI-E頻率
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-9 11:13
本帖最後由 lidoracing302 於 2012-3-9 11:18 編輯
回復 1# wingyam
ching我都系用尼塊板同U!!但我超到上4G wor.但要成1.4V电所以要行番3.8G.BTW你要留意下個NB Frequency Multipiler X10 or x9試下(3000MHz好難行到)!
我setting比你Ref下;
Cpu Frequrency=250
PCIE Frequency=100
Spread Spectrum=Disable
Cpu frequency multipiler =x15
cpu volt=1.35v(人到window用cpu-z睇會大0.2v)
Frequency Multipiler =X10
cpu nb voltage= 1.2250v
Dram Frequency= DD3-1666(會跟你set個外頻變)
Cpu load line calibration = diasble
希望犎到你!!
作者: wingyam 時間: 2012-3-9 12:01
回復 wingyam
ching我都系用尼塊板同U!!但我超到上4G wor.但要成1.4V电所以要行番3.8G.BTW你要留意 ...
lidoracing302 發表於 2012-3-9 11:13
多謝ching分享先,尋晚試過210X18開到機...RAM行1680mhz!!
今晚返去再研究下

作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 14:14
CPU: 960T
RAM: G.SKILL 1600 CL9 4GX2
宜家行緊3.6G,都係升倍頻超....
但宜家想試下升外頻試下,點知試左 ...
wingyam 發表於 2012-3-9 02:02
要記住,同時脈底下,外頻高D,係強D同難行D,所以要多D壓
另外你外頻行幾多?聽一D師兄講,外頻上到350-400以上,要加一加吳記得左咩電壓先得,吳係就上吳到+開吳到機
作者: singchai 時間: 2012-3-9 14:49
咩U可以行到350-400外頻咁神呀
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 16:22
回復 wingyam
ching我都系用尼塊板同U!!但我超到上4G wor.但要成1.4V电所以要行番3.8G.BTW你要留意 ...
lidoracing302 發表於 2012-3-9 11:13
我經常1.4v長行..
不過我係asrcok 870 ext3,應該同你差唔多
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 16:31
E,原來你已經入左這件新玩具了,我未有錢入啊
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 16:35
哈哈
新玩具..真係玩具黎..
依家塊野入左廠....
係漢科到訓緊覺
死因:比我電死左條pcie...
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 16:40
你OC果時,PCI E SET得太高?
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 16:42
錯..
係我玩野...
多手插左個質量差的電量計係到..
個計條地線接得唔好..
成部電帶哂電..
我都比佢電左幾野..
依家塊板都死埋..
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 16:45
電量計係插PCI E的?定係插拖把那隻?
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 16:48
插拖板..
早知唔玩野..
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 16:51
插拖板會整死部機,甘咪電量計都好危險
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 16:53
唔係..
應該係佢無接好地線,
之後成部機(包括哂箱,mon,dvi線等)都帶哂電..
果時天氣又濕,可能發生左短路
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 16:56
你之前話自己都電到,係機箱電襯你?
我之前個FD部機,吳知咩事,幫佢望僅機背時(放在地下,開僅機),個面掂到機箱鏍C,都電到,但之後再試下,又無電
不過都係小心為好
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 17:00
係..
個機箱都帶電埋..
我一摸下個箱,我成隻手都跳下跳下(肌肉抽搐)
試左幾次都係咁..
不過,個feel真係幾得意..
但係我都唔敢用條命仔黎教飛...
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 17:02
個感覺應該係同針灸時落電針一樣
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 17:02
應該係..
佢應該係變左12v電黎電我..
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 17:05
係WOW,想問一下,3V 3.3V 5V 同12V,係吳係12V係最少電?定係最多電?
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 17:06
12v電流最高..
作者: cleverandy 時間: 2012-3-9 17:11
但4PIN風扇主板上係用12V,點解FAN會用12V?
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 17:12
因為佢要12v電流
去推動..
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-9 17:14
本帖最後由 lidoracing302 於 2012-3-9 17:21 編輯
回復 13# samlcy1997
ching禁你仲同我講長行1.4V!你想我塊板系漢科到倍你一齊訓
不過我覺得960T粒u 預設电壓有d高
作者: matthew1130 時間: 2012-3-9 17:18
我 990FX EXT4 都超唔到外頻
頂多250,係唔係BIOS事?
我一SET太高機都BOOT唔起
以前870-G45 300外頻冇難度
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-9 17:25
回復 29# matthew1130
如果ram上到高頻(2000)會易拉d外頻
作者: wingyam 時間: 2012-3-9 17:27
我對G.SKILL應該超吾起
作者: matthew1130 時間: 2012-3-9 17:27
對RAM好屎....
同埋超U,超顯卡我都熟手
但超RAM就真係唔掂...
對VENGEANCE 8GB CL91600 唔太好超
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 18:16
唔關事。。。…
我係因為我用錯野先搞成咁。。
我舊果塊板,仲廢,都可以1.45v開cpu...
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-9 18:17
唔關事。。。…
我係因為我用錯野先搞成咁。。
我舊果塊板,仲廢,都可以1.45v開cpu...
好高?我覺得amd 1.4v好正常
作者: singchai 時間: 2012-3-9 22:30
我 990FX EXT4 都超唔到外頻
頂多250,係唔係BIOS事?
我一SET太高機都BOOT唔起
以前870-G45 300外頻冇難度 ...
matthew1130 發表於 2012-3-9 17:18
你係用同一粒U係2塊板做測試??
作者: matthew1130 時間: 2012-3-9 22:43
本帖最後由 matthew1130 於 2012-3-9 22:48 編輯
955 -> 870 G45
960T -> 990FX
唔肯定關唔關事
不過 CHIPSET唔同,U又由DENEB轉THUBAN
我見有人其他960T都上到高外頻我先咁講0_0
因為250差唔多盡咁....
作者: singchai 時間: 2012-3-9 22:48
你一黎吾係相同U係2塊板做測試,
2黎870係MSI,970係ASROCK都吾同廠,
你有冇試過將粒960T上870拉超過300外頻先
作者: singchai 時間: 2012-3-9 22:49
955 -> 870 G45
960T -> 990FX
唔肯定關唔關事
不過 CHIPSET唔同,U又由DENEB轉THUBAN
我見有人其他960T ...
matthew1130 發表於 2012-3-9 22:43
你都講出重點,吾同U,吾同CHIPSET,吾同廠.............................
作者: matthew1130 時間: 2012-3-9 23:10
呢個我搵日得閒拆返我個FD塊870G45返黎試下先
作者: wingyam 時間: 2012-3-10 11:32
期待測試
作者: doraduck 時間: 2012-3-10 12:29
會唔會係痴機箱落地出事呀? 照計就算電量計幾廢, 都要回路架
作者: wingyam 時間: 2012-3-10 19:45
本帖最後由 wingyam 於 2012-3-10 19:57 編輯
今日終於知道發生咩事,原來條Ram之前吾知典解個CL無啦啦變左6!!
條RAM係CL9,所以點較外頻都開吾到機

跟住呢刻比我發現左另一樣野....
粒U第六春係有問題既,以231 x 16(3.7Ghz)跑火山吾夠3分鐘hang左

係甘決定關左第六春,用240 x 16=3.8G跑發現無問題
但都去吾到我目標....試下關埋第五春以250 x 16...
即係4G開機跑火山得左,Ram行d3-1666!!
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-10 20:01
恭喜
我之前都係4g 250*16
1666 cl9
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-10 20:02
問題係。。。我用果舊野插mon,條dvi線仲插緊係個mon到,我摸到條dvi線都中招。。
作者: wingyam 時間: 2012-3-10 20:08
本帖最後由 wingyam 於 2012-3-10 23:42 編輯
但可惜吾可以用哂六春,C/P值降了
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-10 20:34
[quote]恭喜
我之前都係4g 250*16
1666 cl9
samlcy1997 發表於 2012-3-10 20:01 [/quot
但可惜吾可以用哂六 ...
wingyam 發表於 2012-3-10 20:08
開核勁食供電
我地ed4+1相都係唔好亂黎
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-11 00:32
回復 42# wingyam [/
good job!!!!!!
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 11:06
X佢
個次我又係掂中條DVI線個鐵頭....電左幾野
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 12:21
不過個感覺幾好
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 12:57
好細既電流,個感覺幾怪
有次我岩岩熄左機 未抆電制
點到6870塊PCB(冇掂到銲)
都電左電
作者: wingyam 時間: 2012-3-11 13:36
玩左甘耐更新返圖片先
4G燒機

SPI TEST

不過覺得4G始終對塊板好大負擔,最後都係用5春長行3.7算
同埋條RAM原來行到17XX
再次多謝甘多CHING幫忙
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331051&k=c39943ecbea0a5b6ea9c7631fe6dfd9a&t=1782190846&sid=Pn2NKjT7Qh

作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 13:49
你真係無聊?
開ucc之後熄返兩個核黎超4g...食電好多ga
作者: wingyam 時間: 2012-3-11 13:53
無,只係試下粒U潛力,宜家都行緊5春
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 13:59
要試就係6核超到幾多啦。。
上4g正常應該可以唔洗用咁多電,1.42v就得
你依家開ucc又熄兩個核,姐係同無開無分別,又用多左電
作者: cleverandy 時間: 2012-3-11 18:04
開左UCC,但手動關番2個核,照計應該差不多,關左就吳會用電吧
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 18:08
唔知lu..
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-11 19:22
1.504v seem too high!!
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 19:30
係。。1.45v已經高
作者: wingyam 時間: 2012-3-11 20:26
1.504v seem too high!!
lidoracing302 發表於 2012-3-11 19:22 [url=http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&pid=27035736&pt
id=1763228][/url]
我BIOS Set 1.45v,燒機個陣就1.5v
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 20:29
我估我塊板的bios同你塊係一樣
有個setting係可以完全鎖死個電壓
係第2頁的
作者: lidoracing302 時間: 2012-3-11 21:13
i said before"cpu volt=1.35v(人到window用cpu-z睇會大0.2v)" and which setting can fix the voltage
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 21:24
i said before"cpu volt=1.35v(人到window用cpu-z睇會大0.2v)" and which setting can fix the volt ...
lidoracing302 發表於 2012-3-11 21:13
E層..我依家答你唔到.....
塊板唔係我到..
不過我記得係andvence之類果頁
近乎最底的位置,
有一個係有四個SETTING
預設係AUTO,選返NORMAL就得...
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 22:04
唔係咁講喎師兄
我塊死人ASROCK 990FX EXT4 都係會自己加電壓
默電1.3V 入WINDOW 扯得盡會升到 1.31X V
SET 1.375V 會升到1.4V 以下 1.375以上
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 22:15
唔知你個bios係咪同我一樣,幫你唔到
我最多依家揾說明書揾個setting名比你地姐
在OC Twwaker 下面的Chipset Settings找到 ”CPU Load-Line Calibration“,之後set做 Normal,
我就係咁得左,唔洗再怕佢唔知咩事自己加壓
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 22:16
即場試下先,唔該晒師兄
萬分感激
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 22:18
唔洗,幫到你就好
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 22:21
我冇NORMAL啵
OC TWEAK -> CPU LOADLINE CALIBRATION -> 得 AUTO, 1/2, 1/4, DISABLE
我SET左DISABLE 電壓SET 1.375V
入左WINDOW 電壓係 1.384V
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 22:23
我冇NORMAL啵
OC TWEAK -> CPU LOADLINE CALIBRATION -> 得 AUTO, 1/2, 1/4, DISABLE
我SET左DISABLE ...
matthew1130 發表於 2012-3-11 22:21
咁就唔知啦。。
你試下試哂佢睇下點
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 22:24
我冇NORMAL啵
OC TWEAK -> CPU LOADLINE CALIBRATION -> 得 AUTO, 1/2, 1/4, DISABLE
我SET左DISABLE ...
matthew1130 發表於 2012-3-11 22:21
話說你有無熄哂tc,ucc果d啊。。。
作者: matthew1130 時間: 2012-3-11 22:29
熄晒
我連展頻都熄埋,查實會唔會係塊版有問題
作者: samlcy1997 時間: 2012-3-11 22:30
應該唔會吧。。。
作者: wingyam 時間: 2012-3-12 09:29
我Bios係甘既,Set左Enable之後電壓無升!!得左...
BIOS VERVION V1.3
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1331491&k=0045820f3bbb82b4d6310c339f00e794&t=1782190846&sid=Pn2NKjT7Qh

作者: samlcy1997 時間: 2012-3-12 18:17
我係舊果種文字bios
不過依家肯定左asrock因為果個setting係auto令大家會自動加壓


