Board logo

標題: [測試] 原來先前挑出來的ram可以DDR3-2400 CL9-11-11 [打印本頁]

作者: leotonch    時間: 2012-1-2 01:01     標題: 原來先前挑出來的ram可以DDR3-2400 CL9-11-11

本帖最後由 leotonch 於 2012-1-2 01:11 編輯

先前玩完32G(8x4g) 2133CL9-10-10 1.45v http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1723157
而家玩下2400 cl9,這些是好周期中的50條挑出來的,不要以為市面上一買就可以低電行到,廢話少講啦,去圖

作者: sunny7day    時間: 2012-1-2 01:08

先前玩完32G(8x4g) 2133CL9-10-10 1.45v
而家玩下2400 cl9,廢話少講啦,去圖
leotonch 發表於 2012-1-2 01:01 AM



    voltage?
作者: leotonch    時間: 2012-1-2 01:19

voltage?
sunny7day 發表於 2012-1-2 01:08


每條不用1.65v
4條一齊行唔點都要1.67v in bios 不過實際電都只是1.66v可能我的bios未識tune好,現時全都是auto
作者: sunny7day    時間: 2012-1-2 02:13

X79 or amd?
作者: tochi    時間: 2012-1-2 08:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leotonch    時間: 2012-1-2 11:05

回復 5# tochi

不是所有巿面上的1333可上2400的,現在CORSAIR & GSKILL 的4通道都開始用3星chips,所以在市面1333可以上上2133同2400的有幾多,大家好大可能玩下lucky draw啦
作者: leotonch    時間: 2012-1-2 11:08

周期1128 3星chips是最好的,好多條都上到2400CL9, 1.42v 2133 CL9-10-10 @2600K
作者: leotonch    時間: 2012-1-2 12:11

再燒1000% 3.8hrs 改1T同TFRC為168

作者: kitjai0    時間: 2012-1-2 14:39

ching你D金條係吳係本地貨呀?
作者: Yahoo!    時間: 2012-1-2 19:03

ching
change 3960 already?
作者: hang05    時間: 2012-1-2 19:14

本帖最後由 hang05 於 2012-1-2 19:17 編輯

強勁的ram加上強勁的IMC , 現時出的ram for 使用的人超頻真係幾正
作者: Miipp    時間: 2012-1-2 22:53

我的 30nm 金條只上到 1600
作者: jet1    時間: 2012-1-2 23:33

Ching, 我反而好有興趣淨低果46要條可以去到幾都多,同埋去向?
作者: 淚v3v    時間: 2012-1-2 23:37

Ching, 我反而好有興趣淨低果46要條可以去到幾都多,同埋去向?
jet1 發表於 2012-1-2 23:33

呢D野當然就係我地D 買家自己食番啦! 哈哈
作者: leotonch    時間: 2012-1-3 21:39

Ching, 我反而好有興趣淨低果46要條可以去到幾都多,同埋去向?
jet1 發表於 2012-1-2 23:33


幾個朋友一人買1x條試,當時10條9條1.5v都上到2133,朋友跟朋友d朋友要大部份了,剩下2條以當時原價放了比pm咗我的epc網友. 多d都無
作者: leotonch    時間: 2012-1-3 21:47

呢D野當然就係我地D 買家自己食番啦! 哈哈
淚v3v 發表於 2012-1-2 23:37


都無二手貨,多d都無   你點食
作者: jet1    時間: 2012-1-3 21:54

幾個朋友一人買1x條試,當時10條9條1.5v都上到2133,朋友跟朋友d朋友要大部份了,剩下2條以當時原價放了比pm ...
leotonch 發表於 2012-1-3 21:39


Oh, 問得太遲了!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2