作者: leotonch 時間: 2012-1-2 01:01 標題: 原來先前挑出來的ram可以DDR3-2400 CL9-11-11
本帖最後由 leotonch 於 2012-1-2 01:11 編輯
先前玩完32G(8x4g) 2133CL9-10-10 1.45v http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1723157
而家玩下2400 cl9,這些是好周期中的50條挑出來的,不要以為市面上一買就可以低電行到,廢話少講啦,去圖

作者: sunny7day 時間: 2012-1-2 01:08
voltage?
作者: leotonch 時間: 2012-1-2 01:19
每條不用1.65v
4條一齊行唔點都要1.67v in bios
作者: sunny7day 時間: 2012-1-2 02:13
X79 or amd?
作者: tochi 時間: 2012-1-2 08:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leotonch 時間: 2012-1-2 11:05
回復 5# tochi
不是所有巿面上的1333可上2400的,現在CORSAIR & GSKILL 的4通道都開始用3星chips,所以在市面1333可以上上2133同2400的有幾多,大家好大可能玩下lucky draw啦
作者: leotonch 時間: 2012-1-2 11:08
周期1128 3星chips是最好的,好多條都上到2400CL9, 1.42v 2133 CL9-10-10 @2600K
作者: leotonch 時間: 2012-1-2 12:11
再燒1000% 3.8hrs 改1T同TFRC為168

作者: kitjai0 時間: 2012-1-2 14:39
ching你D金條係吳係本地貨呀?
作者: Yahoo! 時間: 2012-1-2 19:03
ching
change 3960 already?
作者: hang05 時間: 2012-1-2 19:14
本帖最後由 hang05 於 2012-1-2 19:17 編輯
強勁的ram加上強勁的IMC , 現時出的ram for 使用的人超頻真係幾正
作者: Miipp 時間: 2012-1-2 22:53
我的 30nm 金條只上到 1600
作者: jet1 時間: 2012-1-2 23:33
作者: 淚v3v 時間: 2012-1-2 23:37
呢D野當然就係我地D 買家自己食番啦! 哈哈
作者: leotonch 時間: 2012-1-3 21:39
幾個朋友一人買1x條試,當時10條9條1.5v都上到2133,朋友跟朋友d朋友要大部份了,剩下2條以當時原價放了比pm咗我的epc網友. 多d都無
作者: leotonch 時間: 2012-1-3 21:47
都無二手貨,多d都無
作者: jet1 時間: 2012-1-3 21:54
Oh, 問得太遲了!!

